BETALA MIG FÖR HELVETE....

Verkligen så jävla fucking trött på att jaga folk som är skyldiga mig pengar. Vi snackar inte om nån vecka eller så.. Utan år.. Det är bara så jävla pinsamt. Varenda jävla gång jag har frågat har dem lovat mig och sen gömmer dem sig när dem väl får pengar. Asså fan skämms ni inte?? Allvarligt asså.. JAG skämms att behöva fråga så jävla många ggr och jaga er.. Timea när ni får lön och såna saker.. Ska det verkligen behöva vara så?? Jag var snäll och lånade ut när ni behövde, då tar jag förgivet att ni skall betala tillbaka utan att jag ens ska behöva fråga. Folk verkar ju inte veta hur man stavar skämmas. Ska jag behöva skämmas för jag vill ha mina pengar tillbaka? Det roliga är att folk är bra på att vända på situationen så jag får skuldkänslor. Jag har väl fan inget med deras ekonomi att göra???!!!! Inte mitt problem att dem super upp sina pengar och inte kan sköta sin jävla fucking ekonomi. Nu är jag så otrevlig att det är skrämmande men jag ORKAR VERKLIGEN INTE MER? Har folk ingen skam i kroppen????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Alltid när jag frågar om pengar har folk inga pengar.. Men shoppa..festa..fika..TOM ÅKA UTOMLANDS DET HAR DEM RÅD MED?Så jävla pinsamt att det inte ens finns ord för det bara.. Det är inte bara en det handlar om.. Utan flera flera stycken och alla är mer eller mindre likadana.. Så trött.. Verkligen såå trött.. Aldrig mer.. Verkligen ALDRIG mer.. Inte en jävel hjälper mig när jag behöver.. Jag förväntar mig ingenting tillbaka.. Det minsta är att jag vill ha mina pengar tillbaka.. Är det verkligen så jävla fucking mkt begärt?..

  

Idag har det inte hänt så jävla mkt.. Förutom att mitt trådlösa bredband är så jävla våldtaget det bara kan bli liksom.. Dör när som helst och hur som helst..
Jag är verkligen inte mig själv just nu.. Ingenting är som det ska.. Allting är bara fel fel fel och fel.. Livet suger.. Jobbet suger.. Kärleken? Suger.. Familjen förutom mamma suger.. Vännerna är inga riktiga vänner förutom dem få.. Hälsan krånglar.. Ödet fuckar.. Allting fuckar..

 

När ska allting bli normalt?? När ska allting bli bra?? När ska jag sluta gråta om nätterna och sova gott?? När ska jag kunna somna överhuvudtaget?? När ska jag få ett riktigt leende igen??


 

- Jag undviker dig på alla sätt som går. Varenda gång tankarna vill tänka på dig försöker jag hitta något att göra eller vad som helst. Bara tankarna inte vilar på dig. Men det är så jävla svårt. Vart jag än tittar och vart jag än går eller vad jag än gör finns det någonting som påminner om dig. Jag har fortfarande en massa bilder på dig. Som jag borde ta bort. Men som jag inte vill. Det är jobbigt och tungt just nu jag vet men när jag väl lärt mig att gå vidare utan dig så vill jag ha minnena kvar. För dem minnen som finns är faktiskt fina minnen trots allt. När allting var bra så var allting underbart. Du var min drömprins. Du var den finaste. Du var den snyggaste. Den sexigaste. Allting var perfekt hos dig. Dem bra sakerna kommer jag aldrig att kunna radera hur mkt jag än vill just nu. Ett moln av dimma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0