Båstad&Tennisveckan VS. Täcke&Sängen

Vaknade av att hemtelefonen ringde... Vem i helvete ringer folk halv sju på morgonen?? Tur för han/hon/den/det att han/hon/den/det lade på precis innan jag svarade iaf.. Helt jävla sanslöst.. Hatar det.. Jag som har såna jävla fucking sömnproblem också.. Pratade med min halva igår till typ halv två eller ngt?? Sen somnade jag inte förrän typ halv fyra fem?? Helt sjukt..

Jag sover nästan aldrig.. Förstår inte ens hur jag kan stå på mina egna ben bara.. Hur jag ens orkar bära upp min kropp bara..

Idag är det fredag.. Det är sååå otroligt hur fort veckorna går asså.. Det är liksom redan JULI.. Helt skadat.. Tyckte det var Februari precis??? Jag hinner inte med.. Allting händer så fort.. Kan någon trycka på sakta ner?? Så Nikki också hänger med lite granna??? Allting bara flyger förbi mig ju.. Jag hinner inte ta tag i det och stoppa det jag vill stoppa.. Eller det går kanske inte??

Har ingen aning om vad som händer denna helgen.. Är nog den första helgen på flera månader som vi inte vet vad vi ska göra riktigt.. Eller jo.. Det var ju planerat sen längetillbaka att det skulle vara båstad/tennisveckan hela denna veckan och ligga i miami vice båten och sola och bada.. Men har vädret tillåtit det?? Nej precis.. Ligga och samla regn kanske hade vart ngt.. Hatar detta jävla möget.. Har sagt vi ska till Båstad idag och checka läget iallafall men fan jag har verkligen ingen lust.. vad har hänt med mig?? Jag säger nej till att åka iväg?? Det är inte likt mig för fem öre.. Vi får som sagt se vad som händer.. Båstad vs Täcke och sängen.. Vem vinner??

Gårdagens awwww men samtidigt släng dig i väggen samtal:
F: Asså gumman förlåt men jag har verkligen inte mått bra idag därför jag varit som jag varit. Allting är helt fel jag är helt off. känns som om jag inte har sovit på flera veckor och bara jobbat.
N: Awww men gubben stackare.. Varför är du såå nere, vad är felet? Vad kan jag göra för dig..
F: Allting är bara så jävla fucking fel. Hatar allting just nu.. Fattar du jag tappade mina bilnycklar från åttonde våningen så mitt jävla larm till min nya bil är paajjj...
N: Awww hahahaha..Sorry!!
F: Faktiskt inte kul.. Larmet sätts igång när den känner för det..
N: Kunde inte låta bli.. Tycker synd om dig.. Puss.. Men du.. om du är så jävla trött ska inte du hem o lägga dig??
F: Jo jag ska det.. Ska bara äta och sånt först.. Mår verkligen inte som jag ska..
N: Awww jag vet hur det känns... Ska vi kolla film och slappa ihop?? kan massera dig..??
F: Njaeeeee...
N: Varför?? Ska du till Båstad din jävel??
F: Ja hade tänkt mig det.. *tyst*
N: Din jävel.. Har du slösat min dyrbara tid att försöka uppmuntra dig och såna saker.. Så har du egentligen bestämt du ska åka till Båstad..Lika gott åt dig.. Fuck off.. *klick*
F: Meeen?? Är du kvar??

Gårdagens söta sms:
J: Hej min Älskling. Du förlåt för jag e så tråkig. Vet inte vad det är med mig=( har varit så trött och har ingen energi till att göra något. Har inte med dig att göra, så trött på allt och detta vädret. Aaa får panik. Ska köpa massa redbull och knapra i mig massa piller.. Gör du då?? Puss Love..
*Awww du vet att jag alltid förlåter dig för allting..=)) Det är lugnt har inte tagit åt mig.. Mår själv inte så bra ju. Redbull?? Få en massa onödig energi som mig??hahhah*

Gårdagens "jag har lovat att ringa men glömde förlåt" sms:
E: Hej Sötis.. Sorry att jag inte har ringt dig. Hör av mig imorgon istället.. Pozz min Puzzii..
*Ehhh va?? du brukar alltid glömma mig så jag är van..haha.. men ehh Puzzi??what??haha*

Gårdagens söta godnattsms:
P: Nu är det dags att säga Godnatt. Somnar med dig som det sista i mina tankar, kommer drömma vackert...=) Sovgott sötis.. Puss&Kram

Dagens jävla knassms:
N: Fan vet du jag satt på möte med företagets VD:n.. en av dem heter Joyce.. Som mitt andra namn.. =))
J: Åhhhh fan ännnuuuu en porrskådis...hehehe
*För er som inte vet.. J påstår att min pappa har döpt mig efter sina favvo porrskådisar.. Nikki och Joyce.. Kul.. NEJ*




- Ehm... Jaha.. Du är tillbaka i mina tankar igen.. Du sätter sprätt på min skalle igen.. Du gör mig hel konstig igen.. Jag vet knappt vad jag heter bara?? Hur ska detta gå?? Jag har fortfarande inte förstått att mailet jag fick igår var verklighet. Igårkväll blockade jag upp dig på MSN.. Varför gjorde jag det?? Jag vet inte?? Jag ville inte skriva något.. Ville bara klicka på den gröna MSNgubben och ha med dig i gamet igen eller?? Ännu en gång chockerade du mig.. Du skrev ingenting.. Förrän efter ett par timmar.. Precis innan du skulle gå och lägga dig.. När jag inte kunde somna så loggade jag in på mobilen för jag inte skulle sitta vid datorn och uggla.. Satt och skrev till någon annan samtidigt som jag pratade i telefon. När jag hade fullt upp hörde jag att det plingade att någon annan skrivit.. När jag kollade stod det: "Vet att du inte vill jag ska skriva inte därför du blocka upp mig, men jag ville ändå skriva någonting för att lätta på mitt hjärta. Sov gott och dröm sött. Jag hoppas jag kommer få drömma om oss. Puss"
Jag pratade med halvan och sa åhh någon sa sov gott o dröm sött.. Men när jag läste igen upptäckte jag vad det egentligen stod och att det var DU.. Ännu en gång samma dag stannade mitt hjärta i några sekunder.. Fingrarna ville skriva till dig men jag bestämde mig för att inte göra det.. Så jag stängde ner hela skiten och gömde mobilen under kudden.. Hur kommer detta att sluta????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0