And The Wiiiinner Iiiisssss....

Summeringen av gårdagen skall komma nu då eller?? Haha..

Kan väl säga att båda delarna vann.. Både Båstad&Tennisveckan och  Täcke&Sängen.. Kanske inte riktigt fifty fifty men ändå.. hehe.. Inte det som räknas.. *räcker tunga*

Jag har egentligen inget vettigt att skriva om så om ni inte orkar läsa onödigt skit så stäng ner rutan istället för att klaga på att jag är tråkig.. =)))

 

Hur som helst.. Ändrade ju oss tusen fem hundra ggr om vad vi skulle göra igår ju.. Helt plötsligt skulle vi feta oss istället med pizza film och massa snacks.. Stack hem från gurkan..  Duschade.. Satte på mig ett linne som var för litet så min stackars mage och tatto fick massa frisk luft..hhahaha.. Fick lite ångest där.. Men men.. That´s life..

Blev helt plötsligt skiiiit hungrig.. Väntade på att telefonen skulle ringa men ingen ringde?? Nähä.. Gick in på MSN och skriver till hela världen varför ringer ni inte.. Alla svarar väntar på att du ska ringa, du sa du skulle ringa efter du duschat så skulle vi käka....Jaha sa jag??hahaha.. Lika förvirrad som vanligt.. Gick ner mot den stoooooora staden för att äta.. Lovade gurkan att jag skulle ringa henne.. tror ni jag kom ihåg det eller?? Nej precis.. hahaha.. Jag var egentligen sugen på tacos igår men det var tydligen bara jag som orkade gå och handla och laga det så det sket sig big time.. Det blev pizza istället.. Skulle smaka fullkornspizza vilket låter döö äckligt men det var faktiskt jätte gott.. Den var sån tunn o knaprig.. Jätte naaaaajs.. =))) Vi hyrde film och skulle hem och grisa oss.. Men det blev inte mer än 20 minuter av filmen.. Har sett hela idag.. Den är faktiskt mega bra.. Ehm.. Vad hetter den nu?? Getting played.. Handlar om några brudar som vänder på spelreglerna och ska playa en kille alla tre men shiii fick dem tillbaka. What goes around comes around.. Look at me.. =///

 

Hur som helst.. Det blev BÅSTAD i alla fall.. Åhhhhh.. Innan var det jätte skoj med Båstad o Tennisveckan men nu är det så jävla överskattat tycker jag.. Får ju panik om man inte är full dvs.. Folk går inte dit för nöjje o tennis längre.. Utan det känns som om alla ?bratsen? kommer dig för att visa vem som har rikast föräldrar med det fetaste platinakortet.. Vatten för 12000 på Pepes och specialpizza för 22500kr..Normalt??Nej kanske inte riktigt.. Men men.. Ain´t my businesssss..Bara lite störigt och överdrivet.. En polare sa en dum sak igår.. ?Nikki du snackar om dig själv, du är också en brats. Men du slösar inte på över över onödiga saker som dem här but still vissa saker är onödiga. Som väskor för tio tals kronor o shopping.Admit it bitch you are a brat to? Kan ju säga att han inte är så snygg på kinden idag.. O bitmärke som heter duga på halsen och armen.. hahahaha..

 

Nej betyget blir egentligen en överskattad kväll men eftersom vi alltid har gott sällskap så är det väldigt väldigt sällan tråkigt.. Och det är så det ska vara.. Ska inte spela någon roll vart man är eller vilka som är där.. Så länge dem spelar bra musik och man har gott sällskap så är det roligt.. Därför har jag aldrig tråkigt när jag går ut.. =)) *Love You Guys*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0