All Good Things Comes To An End...

Just nu känns det så skitigt och mögigt..
Vaknade i morse av att gurkan ringde.. Orkade inte svara för ja visste hon skulle ringa igen.. haha..
Så sant så hon ringde igen och bad mig gå upp.. Mmmm mumlade Nikki yeah right typ..
Sen dök hon upp hemma hos mig.. Kvar låg jag och vred i sängen och funderade o ville inte gå upp.
Men upp gick jag iaf.. För jag hade lovat gurkan att sminka henne till bröllopet..
Provade ett nytt experiment och till min förvåning blev det skiiiit snyggt.. Make Up Store och I.d Mineral smink rockar fett.. Me love..

När jag hade sminkat färdigt henne trodde jag att ja slapp undan resten men hade glömt hennes hår...haha..
Fan nästa gång jag rör någon ska jag ta betalt.. Mina kunskaper är inte gratis.. =)) Skojjar bara.. Gör allt för er mina gurkor o halvor o persikor o allt vad jag kallar er..hahaha..

Sitter här och ugglar framför min älskade laptop och väntar på att halvan ska ringa mig för vi ska träna... Guuuud va hon dröjjer.. hon är den segaste människa jag känner just nu.. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Denna helgen har jag lovat att bara ta det lugnt och inte göra nånting.. Det borde jag göra.. För på tisdag lär det bli tisdagsklubben igen..haha.. Har insett att jag kan inte gå ut varje fredag och lördag och tisdag och resten av dagarna i veckan när man kan gå ut i malmö.. Det är typ.. Tisdag..onsdag..torsdag..fredag och lördag.. Då hamnar jag tillbaka på ruta ett där jag var innan när jag hade orchid garden.. Det är skit jobbigt men jag måste tämja mig själv.. Grrrrr...

Helst av allt skulle jag vilja träffa Bachelor..Bara vara med honom o inte tänka på någonting.. Men det går inte.. Jag får inte.. Jag måste vara ifrån honom ett tag.. Jag måste hitta mig själv.. Jag måste veta vart jag står.. Jag måste ställa mig på båda benen igen och bita ihop.. För snart kommer jag att knäckas igen.. Och jag orkar inte det verkligen.. Det är bara Juli just nu och jag har fått genomgå sååå sjukt mkt.. När ska det ta slut?????

Varje morgon jag vaknar lägger jag på ett smile som om jag mår skit bra..
När jag träffar mina kompisar skrattar jag och ler som om jag mår skit bra..
Jag gör saker och ting som om jag mår skit bra..
Jag låtsas så jävla mkt att jag själv tror att jag mår skit bra..
Men innerst inne är allting bara skit..
Allt som har hänt sen det blev 2007 tar på mig mer än vad jag själv tror..
Vissa dagar när allting bara blir för mkt känner jag hur svag jag egentligen är..
Men jag vill inte visa det.. Jag vill inte dra ner andra för jag är deppig o mår dåligt..

Jag vill vara den glada Nikki som ler även när det är tufft..
Jag vill vara den Nikki som ler även när hon gråter...
Jag vill vara den Nikki som alltid ser ngt positivt i det negativa..
Jag vill vara den Nikki som alltid kommer på en bra lösning..
Jag vill vara den Nikki som alltid vet när hon ska blunda och gå vidare..

Vart är den Nikki??? Jag vill ha tillbaka henne.. För jag klarar mig inte utan henne.. Snart drunknar jag i mina tårar.. Snart kvävs jag.. Snart svimmar jag.. Snart stryper jag mig själv, kommer hon och räddar mig då??

Kommentarer
Postat av: n

ofcourse darling :) !
just come,
har varit ute o ätit med tjejerna.
Själv då gumman?

2007-07-08 @ 00:30:08
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: n

ofcourse darling :) !
just come,
har varit ute o ätit med tjejerna.
Själv då gumman?

2007-07-08 @ 00:30:25
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0