A Little Bit Of This A Little Bit Of That..

Ok nu är det gjort? Men ni får fortsätta att hålla tummarna.. För att det ska gå bra.. För att det ska gå så som jag vill.. =))) Men just nu avslöjar jag inte vad det är.. Det återstår att se som sagt..

 Idag har det varit Malmömys igen.. A little bit of this a little bit of that.. hihihi..

Lite mat och lite shopping.. Det skulle bli LITE shopping. Men blev det det? Nej det blev FÖR mkt shopping. Såååån ångest.. Igår så köpte jag tre bikinisar.. Hatar att prova kläder så jag och halvan hade såna problem att gissa o ta rätt storlek.. =))) Tog S och M i underdel och M i överdel. Sen när jag irrade rundor där på ovanvåningen kom jag på att M i överdel passar fan inte. Tuttarna trillar ut ju. Och det vill vi INTE. Sen att jag måste ha S i underdel för M hänger i rumpan och det vill vi heller INTE. Ska ju inte se ut som jag bajsat på mig..haha.. Så jag lade av mig vissa delar och efter jag plockat på mig en hel del på ovanvåningen skulle vi ner till nedervåningen igen och plocka på mig rätt delar och rätt storlek så jag fick HELA SET liksom.. När jag skulle göra det ringde mobilen och jag upptäckte en kjol som jag missat. Gick och plockade kjolen och prata i mobilen och glömde resten. När jag kom hem hade jag två olika underdelar och en helt annan överdel.. Hahahaha.. Hur fan lyckas man?? Hon i kassan måste tyckt jag var helt störd ju?? Så idag skulle jag ENDAST gå och köpa delarna som saknades.. Men helt plötsligt på vägen hittade jag en massa annat onödigt.. Aaaaa hatar mig själv.

 

Hatar ju regn så jag var helt desperat efter ett paraply. Har tappat bort alla jag äger. Mitt favvorit paraply har ju Jeppe slarvat bort.. grrrrrrrrr? Jag som tyckte om det så mkt.. Paraplyer brukar inte vara fina men detta var perfekt. Svart med jättefin text och stort.. Ett paraply ska liksom inte bara täcka huvudet.. eller har jag fel??

Hur som helst hittade jag inget paraply..*tår i ögat*

Så nu är jag ute efter ett SNYGGT paraply.. Vill ha ett svart med egendesignad text..Finns det??hahaha.. jag är lite över mkt jag vet.. men va fan.. jag vill inte ha ett fult paraply.. Med alla regnbågens färger.. hur snyggt är det?? Eller idag såg gurkan ett paraply i olika bruna äckligt fula färger..haha.. brunt brukar vara fint men detta paraplyet var fan katastrof. Ok vad fan pratar jag om nu?? Paraplyer?? Hahaha..


Jag hade sömnproblem i natt som vanligt. Så sov typ bara från fem till sju. Hihi. Nu har jag övermkt energi som vanligt och får inte nog. Kunde inte sova så bombade alla med min älskade sång:

"Hakuna matata, de ord som är bra. Hakuna matata, gör att man blir glad. Inga bekymmer, man är lycklig var dag. De e ett härligt liv. Filosofi. Hankuna matata. Nikki kan inte sova, de e inte bra na na na na. Ahh shit orkar inte mer. Ingenting fungerar har provat allt men kan fortf. inte sova. Ska prova sätta en kastrull på huvudet."

Detta kära sms fick i stort sett alla i min telefonbok igår. Men det var lite fel och strul så alla kom inte fram. Men ni som inte fick det. Ni kommer få den en vacker dag jag lovar..haha.. 

Varför svarar inte PFX på MSN? Han kan väl fan inte mena allvar att han tog illa vid sig för jag råkade klanta mig igår?? Sorry.. Fungerar det?? Det var liksom inte meningen.. Jag som behövde dig idag..*Snyfta*
 

Det är någonting som känns väldigt tomt inom mig just nu. Känns som om jag missat att göra någonting idag? Missat att säga ngt till ngn?? Jag vet inte vad det är. Men det är något som är tomt i alla fall. Eller jo innerst inne vet jag vad det är som känns tomt. Men jag vägrar att erkänna det. För det existerar inte. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.



  - Obesvarade samtal. Oöppnade SMS. Oöppnade MMS. Blockering på MSN. Första dagen utan någon som helst kontakt med dig. Det har varit fruktansvärt tufft att göra dem sakerna. Eller att inte göra rättare sagt. Hela dagen har varit så tung. Hur ska jag klara dem andra dagarna?! Helst av allt skulle jag vilja slippa genomgå detta. Jag vill vara i din famn. Bli kramad av dig. Bli pussad av dig. Bli kysst av dig. Visa ömsesidig kärlek. Vill du ska titta mig djupt in i ögonen som du gjorde första gången jag träffade dig. Som du har gjort resten av vår resa tillsammans. Se dig smilea. Höra din röst och ditt skratt. Känna din doft. Hålla din hand. Känna dina läppar. Helst av allt vill jag ha tillbaka hela dig. Vi kanske kan börja om?!




Kommentarer
Postat av: n

hahaha :D aww gumman en sån söt shopping brud !
nä mitt ex bor ju i helsingborg. haha så åkt ditt många mååååååååååååånga ggr . kan komma förbi till festivalen
? :D
köss gumman

2007-07-12 @ 12:28:49
URL: http://nookiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0