Uppdatering..

Det var längesen jag var här inne och lämnade kråkspår.. Snart är mina besökare nere på noll.. Från ett tre siffrigt till två siffrigt.. Det är mobbat.. Men konstigt.. Jag uppdaterar inte och det finns ingenting att läsa.. Ok ska skärpa mig.. Jag lovar..Snart?? hahaha.. Jag vet inte vad som händer och sker men tiden på dagarna räcker inte riktigt till.. Men att jag ändå hinner hänga på Picca.. Det fattar jag inte.. Hum??? Måste införa förbud mot Picca.. Nyårslöftet kanske??

En snabb uppdatering då är väl.. Hum.. Jag saknar mina föräldrar.. Jag är en riktig mammagris.. En ny familjemedlem har kommit till världen.. Satt uppe på lussevakan med tjejjerna till åtta på morgonen för vi skulle titta på lucian och sen skulle vi ut till skäralid på mysig uterunda o grilla o bara umgås.. Men det sket sig big long time när alla var utdöda åtta på morgonen..haha.. Jul på liseberg har vi hunnit med.. Köra mot rött utan att förstå det förrän jag skriker det är rött.. haha.. Hm.. Vad har mer hänt?? Det snöade pyttelite igår?? Jag ska jobba juldagen och på nyår.. Skulle ut och resa men pga jobb på juldagen och nyår så blir det framflyttat.. Till????? Ehhhh.. Jag längtar tills det nya året inkommer.. Kanske bättre tur detta året?? Massor har hänt med andra ord.. Ska specifika mig lite senare.. Nu ska jag äta och glo på tv.. Min rygg skriker och laptopen börjat värma mina knän för mkt.. Haudie så länge.. Pusssssssssssssssss


♥ XoXo Nikki.. ♥


 


Kommentarer
Postat av: pafisc

Nyårslöften är överskattat!

2007-12-19 @ 17:49:12
URL: http://www.piccaboo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0