Tomheten Tar Plats...

Det har känts bra.. Det har känts bra ett tag.. Eller ja.. Det var nog chocken som förträngde sanningen som gjorde att det kändes bra?? På de senaste veckorna har jag gått och tänkt på saker jag inte velat tänka på.. Jag har drömt saker som jag inte velat drömma om.. Jag förtränger sanningen för den gör så otroligt ont.. Jag har intalat mig själv att det är bra, att det verkligen är över.. Det är inte över.. Det kommer aldrig vara över.. Oavsett hur mitt liv ser ut så kommer det finnas skuggor från dig kvar som aldrig kommer försvinna.. När jag minst anar det så dyker du upp i mina tankar.. Jag kan inte med ord förklara mina känslor.. Jag kan inte med ord förklara hur tungt och jobbigt det är.. Jag önskar.. Jag vet inte vad jag önskar längre.. Att allting ska bli bra?? Nej för det är bara en lögn..

♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0