The Last GoodBye...!!!

Verkligen.. Sista dagen på detta trubadur år, år 2007. Det har hänt massvis av saker. Mestadels tråkiga saker, men som det så fint heter. Allt ont medför något gott. Och det stämmer ju till en viss del. Avrundar detta året med ett sista blogginlägg och begraver allt skit som hänt under 2007. Det var verkligen inte mitt år, och otur in i det sista är nog det rätta o säga. Men skit i det. Snart är det ett nytt år med nya tag och nya utmaningar. Allt som hänt i det förflutna ska grävas ner och aldrig mer grävas upp. Jag och min andra halva har sagt jättelänge att vi ska fira nyår ihop detta året och verkligen ha superskoj, men som allt annat detta året så går det inte som jag vill. Både jag och hon ska jobba. Men det gör verkligen ingenting. Det känns ruttet att jag inte får fira med henne men efter ett riktigt ruttet år så har jag ingen lust att fira överhuvudtaget. Har varken haft jul eller nyårs känsla någonstans i kroppen. Jag brukar vara den som tycker december är övermysigt. Men men..

Ikväll ska nyår firas på jobb, aka Swing Inn. Kommer nog inte bli så pjåkigt iallafall. För det första är det bra betalt, för det andra får vi dricka, för det tredje så ska det ätas och drickas gott efter jobb. Men iofs, jag kommer ligga död någonstans fem sex på morgonen så vadå mat och dryck då?? Hallåå?? Vart kommer jag befinna mig?? Under baren och sover kanske?? hahaha..


image93

Fan mår dåligt vart enda gång jag ser mitt ärr på foten från bilolyckan, det är någonting jag aldrig kommer kunna gräva ner helt och hållet. Vad ska man då göra?? Lära sig att leva med det??

Nu ska jag ta tag i allt som ska göras innan jobb och sen försöka hinna att drömma mig bort till ett förhoppningsvis underbart år 2008.

Gott Nytt År Allihopa..

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0