Tillbaka Till Verkligheten..

Idag slutade min kära semester, eller ja egentligen börjar jag på måndag. Riktig semester har jag väl inte haft för jag har jobbat på nattklubben men har ju haft semester från mitt ordinariejobb som är kontoret. Men igårkväll fick jag ett samtal av min nya chef att han ville jag skulle komma förbi kontoret idag pga lite möte och såhär.. Varför inte tänkte jag har inget bättre för mig liksom. Helt plötsligt skulle jag jobba lite..bara liiite sa han.. helt plötsligt skulle jag stanna nån timme till.. sen skulle jag helt plötsligt äta lunch med honom.. helt plötsligt när vi skulle tillbaka till kontoret så mötte han någon han kände och de började tävla med varandra.. ehhh och han körde ju inte nådigt i heller.. jag slutade titta när jag såg 210km.. så helt plötsligt var vi ute vid city gross och fick vända tillbaka.. hahahaha.. jag har den trögaste chefen men jag har den härligaste chefen.. dessutom är han ung och snygg.. Min nya chef på jobb asså.. undrar om han är singel också?? ahahha skojja bara.. aldrig blanda nöje och jobb.. Har haft en underbar dag idag..betalt dessutom.. jobb blandat med nöjje.. men inte den sortens nöjje..haha..

Har hunnit med skiiit mkt idag faktiskt.. Jag träffade Jeppe en sväng.. skulle följa med till BMW för han skulle beställa något till bilen.. orkade inte följa med in så satt utanför.. sen så kom han ut och sa jag har köpt en sak till dig... så var det en jääätttesöt liten nalle med BMW F1 kläder som man kan ha nycklar i..dock lite stor nalle för nycklar men iaf..hahaha.. söööt var den iallafall.. ska ta en bild på mobilen och lägga in den.. hihihi...

Sen skulle vi sticka och käka men Janne behövde hjälp så nu är jag fast här... Idag har jag både varit kontorsflicka, servitris, kock och när köket stängde har jag varit bartender.. hahaha.. helt jävla sjuk dag..tror ni jag är trött?? jo tack det är bara förnamnet.. jag har jobbat sen klockan åtta och klockan är just nu tolv och jag har precis blandat fem nya drinkar och uteserveringen är full.. så jag kan nog ta  några dyner och säga godnatt...hahaha..

Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: jonna

vad är de för jobb du jobbar på?

2007-08-24 @ 10:35:06
URL: http://britzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0