SjälvMordsBenägen...

Så som jag känner just nu kan jag verkligen tänka mig att sjunka under jorden allvarligt talat.. Helt mörbultad.. Blåmärken överallt. Skärsår överallt på händerna för jag råkade ta i glas och flaskor som hade gått i sönder. Kan knappt röra mig bara.. Känns som om någon har stått och totalbankat mig gul och blå med ett basebollträ. Jag har jätte ont i min fot kan inte stå, så har kröpit från sängen till soffan och där har jag stannat hela dagen. Så snart ska jag krypa in till sovrummet och stanna där till klockan fem. Kommer ju fastna här ett tag till så det blir väl fyra fem timmars sömn sen börjar livet igen. Min semester slutar ju idag så imorgon är det tillbaka till jobbet igen. Sååån ångest har jag.

Anledningen till att jag känner mig som en köttad gris är för jag jobbade ju igår/inatt. Jag har ju alltid den turen att få jobba på ställen när det ska vara sååå jävla mkt att göra. Det var helt sjukt. Först var det helt okey. Sen helt plötsligt fylldes hela jävla nattklubben med folk från ehh vart?? Alla droppade in som småmyror. Allting tog slut. Vi saknade en i personalen så vi sprang häcken av oss. Ismaskinen slutade funka. Så de fick springa åt shotta helvete för att hämta is. Tömde alla restauranger plus Privé på is. Dvs hela jävla stora byggnaden tömdes på is. Vi saknade fortf. is. De fick springa till mc donalds och burger king. Haha. Vadå katastrof och kaos. Bara för det så tog allting extra tid. Så i baren saknade vi glas. Diskaren var allmänt sur på allihopa. För alla bartenderna tjurade för vi hade inga glas osv osv. Men det var jääävligt skoj faktiskt. Känner faktiskt att det är sån stress och sån kick jag har saknat. Kontorsjobbet jag har är ju liksom ingenting jämfört med detta. hahahaha. Och de som jobbar i restaurang och klagar kan ju liksom bara vara tysta. Jag tyckte det var jobbigt innan och stressigt men det är ju ABSOLUT ingenting jämfört med en nattklubb. Tänka sig att först är en bar tom sen blir den fylld på sekunden. Helt skadat. Fan nästan soft o jobba som diskare ju. Bara stoppa in massa glas i diskmaskinen och skölja. Hur jobbigt är det. Han behöver inte direkt stressa jag menar. Han kan inte göra det snabbare än vad diskmaskinen diskar. Sen slipper han allt mongo folk när de är fulla. Ska nog byta position faktiskt..hahahaha..

Blev tillfrågad om jag ville jobba på Tisdagsklubben på tisdag. Och alla VET att Tisdagsklubben är ÄNNU mer kaos. Typ igår gånger hundra. Bara tanken på det får mig att bli snurr i skallen. Men jävligt skoj är det dock. Denna tisdagen kommer det bli mer folk än vanligt pga det är sista tidagen. Förra tisdagen var liksom vip kön på tjugo minuter klockan tolv. Skadat mkt folk. Kom precis på en sak. hahaha. Ska jag först jobba på kontoret på tisdag från åtta till fem. Sen på klubben från nio till fyra eller fem. Och sen jobba på kontoret klockan åtta till fem igen. Shiii va jag kommer vara PIGG.. Hahaha. Kommer vara en DÖD jävla zoombie.. Eller två.. det värsta är att jag kommer göra det också.. Älskar ha många bollar i luften osv. Ger mig en ofantlig kick. Naaaaaaaaaajs... Störd jag vet.. Hm..

Kom o tänka på en sak. Och det är att fy i helvete va odrägliga och jobbiga folk är när de är fulla. Shiit tänk om man är likadan.. Aaaaaaaaaaaaaaaa.... Hade jag fått en femma igår varje gång någon i baren skrek mitt namn hade jag nog varit rätt rik idag. Hahaha. De där jävla namnbrickorna på brösten är fanimaj bara till besvär. Då vet de vad man heter ju. Örk.. När jag skulle gå igenom dansgolvet för jag hade hämtat champagne i en ISKALL spann med massa is o sånt. Ville bara snabbt förbi, så stoppar några idioter mig på vägen och vägrar släppa förbi mig om jag inte visade brösten.. Ehh va?? Jag började på en mening men fick aldrig avsluta den för den andra bartendern kom och räddade mig. Med andra ord skrek och putta bort allihopa. Bokstavligen PUTTADE. hahaha.. Sen så sa han erkänn en sak Nikki hade inte jag kommit hade du tagit ut champagnen och hällt isen över honom. Jag frågade om han var tankeläsare.. Hahahaha.. Det bästa med att jobba på en nattklubb är att kunden har inte alltid rätt, för de är fulla osv.. Hahahaha.. Makt.. hahaha..

Jag är störd.. Jobbat fööör mkt och sovit fööör lite.. Ska försöka hångla med kudden snart...



Skulle behöva en rejäl helkroppsmassage och spa. Hade varit riktigt naaajs.. Någon som vill följa med?? =))

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ajfan... det där lät inte bra! Du får viiila nu! Olycksfåglar nummer ett iår är vi! Samma dag jag krockade, när jag skulle gå på lunch, gick ut och då föll det en jävla äcklig illgrön skalbagge framför mig! bLÄÄÄ! Ja, visst är det lugnt i affärerna, alla väl bortresta till varmare breddgrader nu när sommarne varit så kass. Kul att fynda. Kolla in mitt senaste fynd!! ciao

2007-08-06 @ 19:14:35
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag jobbade på krogen en gång men sa upp mig pga av alla fulla människor :P ORKA! ;)

2007-08-06 @ 22:41:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0