Ragga På HÖG Nivå...

Saker och ting blir aldrig bra när man veeeerkligen ska liksom... Skulle egentligen till Falkenberg idag men det sket sig.. Sååå jäääävla stööörigt.. Det måste ju verkligen ordnas innan jag börjar jobba och jag börjar jobba på måndag. Jäääävla skiiiit..

Idag har jag varit ute och raggat som en jäääävla galning.. Efter en fluga.. *Smiiiile* Asså en sån fluga, motsatsen till slips. En sån man har runt halsen.. =)) Kände mig lite skum när jag frågade efter en fluga som egentligen KILLAR har... hahahaha.. knas till max.. Fan va flugor är dyrt då.. 300 fucking spänn... öööööööö.. De som är på rea är ju såna fula randiga som ingen vill ha..haha.. spyyyy..hahaha.. Hittade till slut en fluga JAG ville ha.. Hm.. Fjanten sa alla flugor ser väl fan likadana ut gumman??!! Neah jag är NIKKI.. Ska alltid klaga på någonting..haha.. Blev lite shopping och mys idag.. Sååå jävla skönt har det varit.. Inte ens tittat på klockan en endaste gång.. Jag får ju alltid onödiga saker med mig hem som jag inte ska handla.. Men idag har jag faktiskt varit duktig.. Jag lyckades iallafall hitta det jag verkligen skulle ha också... =)) En vit skjorta och en fluga.. haha.. Kommer vara snyggast på hela nattklubben när jag ska jobba på lördag..hahaha.. Såå det är naaaajs..hahaha..

Satt och pratade med en gammal vän på msn i morse innan jag åkte iväg. Sågs en snabb runda och snackade ut lite gammalt skit och det känns ganska skönt. Jag orkar inte vara sur på någon. Vi kommer definitivt inte bli bästa vänner eller så. Bara man vet vart man har varandra. Vi har ändå ett förflutet ihop. Men å andra sidan finns det mkt som har skadat mig som jag inte kan glömma. Det viktigaste är att vi inte är ovänner. Vi har egentligen inte bråkat, det bara blev så. Och i alla år har det alltid varit fram och tillbaka mellan oss. Men men man kan inte klicka med alla helt enkelt. Och jag har bestämt mig för att ta avstånd från folk som jag känner ger mig problem. Jag har varken tid eller ork med sånt helt enkelt. Jag har mina närmsta vänner i hjärtat, de vet vilka de är. Alla andra är liksom bara kompisar på ytan. Och de tänker jag inte ens slösa mkt tid på. Blir bara problem i slutändan. Jag skapar problem åt mig själv så det räcker och blir över, så jag behöver inga fler som skapar åt mig.

Nog om det tråkiga.. =))

Hm.. Vad har jag mer gjort idag då?? Spelat minigolf med hallongrotta pojjkarna..hahaha.. Jag suuuuger på minigolf så jag kommer looosa stort sa jag.. Men neeeeej då.. Tre eller fyra hole in one fick Nikki in..Jihaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Dessutom kom jag inte sist för jag kom tvåa.. Hihihi.. Hade fan vunnit om jag inte blev distraherad två eller tre gånger så allting blev fel..*snyfta* Fick faktiskt skit bra poäng.. hihihi.. sttoooooolt.. Har alltid varit jätte dålig på minigolf, är mkt mkt mkt bättre på långgolf. Där kan jag släppa ut min ilska och slå HÅRT.. hahaha.. Vet ju vad som hände sist vi spelade minigolf, en gravid kvinna fick bollen i huvudet och åkte ambulans, MEN det var inte jag som klantade mig den gången. hahaha..

Fan jag kom på idag att det är Torsdag.. Haha.. har verkligen noll koll asså.. Bränt sönder hjärnan typ.. Fan fredag imorron.. Vad händer?? Slappa bara?? Ska ju jobba på Lördag.. Lite ångest faktiskt.. Känns som om alla ska göra något skoj denna helgen bara för JAG ska jobba.. Så jävla typiskt eller hur..

Glömde en sak.. Sprang på min ÄLSKADE ÄLSKLING Desirée idag..Blev helt chockad och typ va fan gör du här sa jag..haha.. Hon bara awww nutttan saknar dig..krama mig jäääättehårt..  Awwwwwwwww saknar henne sååå jävla mkt.. För er som inte redan det.. Det är min gamla servitris när jag hade restaurangen.. Har inte träffat henne på evigheter.. Såg henne snabbt en gång bara.. Vi kom varann nära skit snabbt och blev jättebra kompisar.. Eftersom hon var min servitris så jobbade vi ihop varenda jävla dag.. Vi festade ihop.. Vi pratade alltid i telefon med varann när vi var hemma.. Vi var helt sjuka.. haha.. Tom hennes pojkvän började bli svartsjuk..hahaha.. Och nu har jag bara sett henne två gånger på sex månader.. Heeelt sjukt.. Saknar henne sååå jävla mkt.. Verkligen älskar den bruden.. Hon är så jävla jordnära och har båda fötterna på jorden.. Hon har alltid funnits där för mig.. I vått och torrt och verkligen är äkta.. Skulle aldrig göra ngt för att skada mig, står alltid på min sida.. den bruden är ÄKTA..


-Jag har bestämt mig. Jag ska gå vidare. Jag ska gå vidare ENSAM. Jag ska hitta mig själv. Bygga min egen trygga framtid. Jag ska läka och bli hel. Och det ska jag göra utan dig. Jag klarar inte av detta just nu. Jag måste först reparera mig själv innan jag kan reparera oss. Jag tycker om dig mega mkt men jag klarar verkligen inte mer. Det finns fööör mkt som har hänt. För mkt runt omkring mig. Jag blir inlagd på psyket snart verkligen. Jag vet att du läser min blogg. Jag vet att du följer mitt liv. Jag vet att du hoppas att allt ska bli bra när du kommer hem igen. Jag vill också det. Jag trodde verkligen det. Jag trodde att efter jag tänkt efter noga så skulle beslutet vara att vi skulle försöka på nytt. Men jag är inte redo för det. Jag kan inte helt enkelt. Jag kommer säkert ångra mitt beslut. För jag vill verkligen vara med dig. Det vill jag. Men beslutet är taget och jag kommer ta det med dig face to face när du kommer hem igen. Jag trotsar mig själv när jag gör så här och jag kommer må dåligt men jag gör det ändå. Jag tror trots allt på ödet och är det menat så är det menat. Då kommer vi hitta till varann när jag känner mig hel igen. Just nu måste jag först och främst hitta mina egna pysselbitar och försöka pussla ihop mig själv. Bit för bit. Timme för timme. Dag för dag. Until that day comes.. I wish you good luck with everything and I will miss you a lot.


image78
För er som vill lära er knyta en fluga.. Haha.. Jag fuskade och köpte en färdigknuten. Annars hade jag fan varit färdig nästa år eller dylikt.. hahahaha.. Knyta slips är jag faktiskt bra på.. Jeppe lärde ju mig.. Mister perfect himself liksom.. haha..


image79


Okey orkar inte fotta så denna bilden är snodd och min fluga är svart.. =)) I siden.. Fan ska fråga bossen om jag får vara lite unik och ha en svart fluga med bling bling.. Fan va nice.. Får jag ha det på nattklubben ska jag genast ut och ragga efter en..hahaha..

Kommentarer
Postat av: Sessan

Rea är inte alls kul, men har man tur ibland.. som jag "inte en själ i butiken" och då kunde man i lugn och ro fynda i sin egen takt. Jag är ledig från jobbet varje onsdag.. så då får man passa på. Köpte ett par jeans för bara 99 kr. Ett par crocker dock, men va fan det var billigt och satt perfa!

2007-08-03 @ 18:40:24
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0