Psykfall Till MAX...

Hahaha.. Asså hela denna jävla veckan har varit en ren psykvecka allvarligt talat.. Alla har mensat och alla har lackat ur och alla har skapat problem för mig.. Det roligaste är ändå att jag härom dagen satt och bloggade om att alla som ger mig negativ energi, de orkar jag inte ens lägga energi på så de skiter jag i totalt. Jag har som sagt problem och beskymmer så det räcker och blir över, behöver ingen som skapar mer till mig..

I Tisdags fick ju jag och F en massa jävla problem så vi bestämde vi skulle gå skilda vägar. Både jag och F är stenhårda så eftersom inte jag tänkte höra av mig och jag VISSTE att inte han heller kommer höra av sig så kommer vi avsluta allting på det viset. Men till min förvåning så ringde han mig i natt. Och jag var iskall. Han försökte verkligen göra saker och ting bättre men jag är stenhård. Så är det bara. Man kan inte mörda och sen ångra sig liksom. Det är försent då. Har du väl satt en fel potatis krävs det JÄVLIGT mkt för att jag ska kunna förbi se felet. Ingen är perfekt alla gör fel. Men konsekvenserna får man ta också så enkelt är det bara. Jag var så taskig att jag nästan fick dåligt samvete. Men han förtjänade det. Sen skulle han komma och hämta oss till Malmö igen. Klockan var ganska mkt så det sket sig. Vi pratade och saker och ting blev ännu värre. Så nu är vi mer ovänner än vad vi blev i Tisdags. No shit liksom.

Sen lackade någon annan på mig om saker som egentligen inte ens har med personen att göra. Låter mig inte säga mina ord osv osv. Men som sagt. Orkar inte lägga ner energi på det. Vill de ha det så så varsågod liksom.

Mamma lackade på mig nyligen.. Pga ett par skor.. Hahaha..

En som jag inte ens känner lacka på mig för att HENNES EX raggade på mig. Ehhh vad är mitt fel där liksom?? hahaha.. Så jävla patetiskt.. För det första är det hennes EX.. För det andra har vi inte ens gjort ngt.. Jag har inte gett ngt gensvar på "raggandet".. För det tredje så är inte jag hennes vän har pratat med henne typ en gång, visste inte han var hennes ex ens, så det är inte så att jag sviker henne om jag flörtar tillbaka..

Janne lackade på mig för jag inte kunde hjälpa honom och jobba nu i helgen.. Hade liksom redan planerat saker.. Dessutom ska jag jobba imorron..

Jeppe lacka på mig för att han tycker att jag har varit så upptagen på den senaste tiden med allt och alla och inte har prioriterat lite tid för honom..

Min polares pojkvän lackar på mig för att hon ringer mig mer än honom.. Är det inte henne han ska lacka på?? Fan inte jag som ber henne ringa mig istället för honom.. hahahha

hahahahaha..finns det NÅGON som inte har lackat på mig denna vecka typ?? Psykfall allihopa ju.. Hahaha.. ingenting är liksom värt att lacka för i heller..


ORKA.. Nej exakt.. Jag orkar INTE.. Så enkelt är det bara.. Vill ni ha det så så fine.. JAG tänker inte springa efter er och slicka röv.. Om ni funderar NOGA över det ni har gjort mot mig så fattar ni själva poängen och hur onödigt det egentligen var.. Ahhhhhhhh.. hahaha nu får jag dampanfall..

På måndag börjar jag jobba igen. Semestern är slut. Sån ångest är det verkligen. Det ska bli fint väder i helgen och jag kan inte gå ut för jag ska jobba. Hur naajs är det på två skalor.. Det är så jävla typiskt.. regnat varenda jävla dag när jag har haft semester. Nu när min semester är slut blir det självklart fint väder. Det är ju typiskt Nikki´s Luck liksom..

Suuuuug jäääävla sooool... Du kunde liksom inte visa dig en endaste jävla gång när jag hade semester.. Och nu när jag ska börja jobba så ska du komma fram och skina sönder dig själv när jag ska sitta på kontoret och titta ut och bara längta att få känna dina strålar mot min kropp och bli lite pepparkaka.. Så jävla rutten är du din sol jävel.. hahahaha.. Jag har problem jag vet.. Bitchen har psykat mig... hahaha.. Bara för att hon bitcha så SKA jag ragga på hennes ex även om jag egentligen var ointresserad från början.. Inte för att jag ska bli intresserad men jävlas är alltid så jävla roligt.. What goes around comes around och det jävlas med fel bitch denna gången.. Jihaaa.. Here we goes..hahahaha..


Keep going!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0