Never Ever Again...

Tisdagsklubben igår i Malmö.. Sååå jäävla mkt folk.. Sååå jäävla lång köö.. Tom V.I.P Kön hade 20 minuter kö.. Hur normalt är det på två skalor.. Helt enkelt fööör mkt.. Men det får man ju räkna med när det är Tisdagsklubben, aldrig mindre än tusen pers typ ju... Alla de andra gångerna jag har varit där har det varit såååå jävla roligt men igår var det katastrof. Eller jaaa egentligen var det väl inte katastrof såå, det var en impulsgrejj. Skulle egentligen inte dit. Men bestämde mig i sista minuten att vi skulle dra ändå. Haha. Lika tröga som vanligt. Nej det var faktiskt skoj. Förutom sakerna som hände där så var det super.

Innan Tisdagsklubben var jag på Underklädesparty. Fann dock ingenting som föll mig i smaken förutom ett skiiiiit gulligt nattlinne.. Lite så halv porrig. Tyckte dock fem hundra var lite sådär för jag är nästan säker på att jag INTE kommer använda den. hahahaha.. Men om jag inte köpte den så skulle jag ångra mig så det blev att man köpte den ändå så klart. Ovanligt.

Det hela började med att telefonen började tjuta som en galning mitt under visningen, inget ovanligt. Den tjuter när den absolut inte ska. Sen fick jag en massa sms. Helt plötsligt satte det snurr i skallen på mig att jag skulle till Tisdagsklubben helt plötsligt. Hahaha mongo men men..

Idag har det inte hänt så mkt förutom att jag har tröstätit och fällt tårar. Sanningens rätta jag visade sig igår, inte ens i min vildaste fantasi kunde jag tro det om dig. Men som sagt.. Skenet kan bedra. JÄVLIGT MKT!! Nåjaa.. Jag är glad att du visade ditt sanna jag nu än senare. Även om du satte ett spjut rakt in i mitt hjärta så kommer det också att läka, det tar tid men det kommer bli bra det vet jag.

När en dörr stängs öppnas alltid en annan eller hur!!! I´ll be fine without you...

Efter Tisdagsklubben igår fick jag många knasiga mail inne på Piccaboo, en massa knasiga sms och en massa knasiga msn..hahaha..

Anonym 1: Halllååå där Nikki. Sexig du var igår på tisdagsklubben. Så het att jag inte våga hälsa.. =//
Anonym 2: Hej där! Jag tror jag såg dig igår på andra sidan baren. När jag gick för att hälsa så grabba jag tag i fel brud för du hade redan stuckit. *skämms*
Anonym 3: Tja bejb! Jag såg dig igår varför hälsade du inte?
(Nikki svarar: Ehh DU såg MIG. Hur ska JAG kunna hälsa när inte jag såg dig?haha)
Anonym 4: God morgon. Vart tog du vägen igår? Hittade inte dig. Trodde vi skulle dela kudde.
Anonym 5: Shit så naaajs du var igår.
Anonym 6: Hallå där gumman. Såg dig mitt emot baren där ute. Varför tittade ni men inte hälsade? Vi såg nog era blickar. Uppenbarligen så spillde du ut halva din drink och två av fem tequila för du blev distraherad av att vi kollade lika mkt tillbaka eller? Såg dig nog. hahaha.

Orkar dock inte skriva upp allting. Nämner bara de här för jag vet att NI som är inblandade läser min blogg. haha.. Busted darlings.. Hade ju inte skadat om ni KOMMENTERA också..

Dagens bästa och sötaste sms är ändå detta:
"Hej Darling!! Hoppas du har sovit gott. Ledsen för det som hände igår. Hoppas det löser sig idag. Jag försökte få tag på dig men det gick inte. Sen dog väl ditt batteri. Hoppas iallafall du har kommit hem välbehållen idag. Har varit lite orolig för du var ju inte så nykter. hehe. Dessutom såg jag på dig hur mkt du kämpade för att hålla tårarna inne för det som hände. Jag tänker på dig stumpan. Puss Puss!"

När man har tre och man inte har mobilen igång och folk ringer så får man det som meddelande att den och den har ringt. Så när jag satte igång mobilen till min förvåning hade jag jääättemånga som hade ringt. Och den som ringde och messade flest gånger skickade messet ovan. Det värmde jääätte mkt gubben. Tack för allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0