I´m Empty...

Jag har verkligen vaknat på fel sida idag.. Jag känner mig så otroligt deprimerad och så otroligt ensam och.... ledsen... Vad händer med mig?? Vad gick snett på vägen?? Allting var så himla bra för några timmar sen bara.. Jag ska iväg och resa snart.. Men jag vill inte.. Klockan är snart ett och jag har inte ens börjat packa.. Jag orkar inte.. Jag vill inte.. Jag önskar jag missar flyget.. Va fan är det för tankar liksom?? Igårnatt skrev jag ett inlägg om vad som har hänt sen senast jag bloggade, men något blev fel och det försvann.. Och jag orkar faktiskt inte uppdatera.. Jag vill ingenting, jag orkar ingenting, jag känner inte för nånting. Jag vill bara sjunka ner under jorden och gömma mig.. Jag saknar Sam så otroligt mkt.. Jag kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få se honom.. Han ligger under jorden. Det kan inte stämma right?!  Varför är det så här?? Jag ska ha glädjetankar för jag ska åka iväg, istället blir jag deprimerad och tänker på en massa negativa saker som kan hända osv. Jag har verkligen gått in i väggen. Och det kom från ingenstans.. Utan förvarning..

Allting borde vara tipp topp.. Jag borde må underbart.. Så liiiite problem och beskymmer jag har just nu har jag inte haft på hela 2007 så va fan bölar jag för?? Jag trivs med mina jobb. Ja konstigt nog så trivs jag skiiit bra på nattklubben. Tror det är mkt tack vare människorna där.. Speciellt Bill och Bull..(Laura och Sarah) De är verkligen underbara och har gett mig riktiga skrattstunder.. Och mina chefer är underbara.. Gabbi är så meeega cool.. =) 
Ikväll har Laura övertalat mig att jobba med henne på klubben på någon knasig kändisfest.. Trög som jag är så ska jag jobba innan jag ska flyga.. Knas eller vad.. Men de som känner mig vet ju att jag hellre jobbar än att sitta och rulla tummarna.. Klubben har ingen stängningstid utan stänger när kändisarna sticker.. Men jag ska gå tidigare eftersom jag ska iväg.. Snart levereras mammas nya platt tv som hon har önskat sig så länge.. Har skämmt bort henne riktigt mkt på senaste.. hihih.. Hon fick skor av mig och underkläder och idag ska hon få en tv.. Hon är värd allt av mig.. Utan henne hade för det första inte jag funnits. Allt jag har idag och allt jag kommer att ha tillgång till och allt allt allt är tack vare min mammas stöd och att hon ALLTID funnits vid min sida oavsett vad.. Det bästa med henne är att hon blir glad för så lite.. Jag kan komma hem med en kasse frukt och hon blir överglad.. Blir tårögd av att tänka på vad hon har fått stå ut med under hennes liv.. Kolla nu rinner tårarna och hur hände detta då? Jag skulle summera allt bra som kommer hända så jag kunde försöka må bra igen. Nu sitter jag istället och grubblar för mkt och gråter. Helt otroligt..

Vart var jag då?? Jo just det.. Mammas nya Tv ska anlända idag.. Längtar till att få se hennes min.. =)
Sen ska jag se om jag hinner sticka till stan med halvan och se om jag hittar jeans till mamma. Har hört hon vill ha nya.. Jag har så mkt o göra innan jag åker och jag kommer inte ens hinna hälften. Det låter som om jag ska dö på resan eller ngt. Men jag är bara så himla negativ just nu. Sen ska jag göra vid mig förmodligen packa och sen jobba.. Sen åker jag.. Ska vara borta en vecka men som det känns just nu kommer jag komma hem tidigare och mina instinkter sviker mig aldrig så vi får väl se helt enkelt. När jag kommer hem väntar något jag har velat ett tag som äntligen ska bli av. Men det avslöjar vi inte än.. =)) Antingen kommer det underbart eller så kommer det bli katastrofalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0