Hot På Sms...

Fan klockan är halv ett jag borde liksom SOVA just nu.. Men nej kan som vanligt inte sova.. Idag har jag bara jobbat lite och glassat lite.. När jag kom hem så träffade jag min kära halva.. suttit och snackat lite skit och mög och bara grisat oss.. hehe.. Fan känner mig som en rullande köttbulle.. Inte bra inte bra.. Kanske därför jag tror att jag kommit över bachelor för att jag tröstäter och förtränger det?? Har iallafall gått upp i vikt, vågar inte ens ställa mig på vågen. Snart är det skärpning.. Snart.. =//// Har ju faktiskt varit duktig men sen jag började jobba på nattklubben har ju allting blivit fel.. Sover ju när man ska vara vaken och jobbar när man ska sova ungefär.. Detta är inte alls bra.. Vad ska jag göra åt saken?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... Någon som vill försörja mig så jag kan sluta jobba och bara ta hand om mig själv???

I Tisdags var det sista Tisdagsklubben.. SJÄLVKLART befann sig tjejligan på plats i Malmö.. *smile*
Trodde verkligen jag skulle jobba eftersom de hade personalkris.. Självklart ville alla vara på stället för att festa och inte jobba.. Höll alla tummar och tår jag ägde hela dagen och på eftermiddagen plingade sms på mobilen där chefen skrev Nikki vi ses ikväll men då vill jag se dig onykter och inte i fluga och skjorta.. hahaha.. Faaaaaaaaaaan va naaaaaaaaaajs det var liksom... Först var vi hemma hos Sara och Johanna för Sara fyllde år sen begav vi oss vidare till Malmö...
Heeeeeeeeelgalen kväll hade vi.. Tror inte jag har haft så roligt sen ja jag vet inte ens hur länge asså??
Fulla som ankor var vi och allt var heeeelgalet.. De sista drinkarna vi beställde in så gav min kära bartenderkollega mig ett glas vatten så sa jag "Men jag har inte beställt vatten" Så sa han "Snälla Nikki ta det bara du kommer tacka mig sen eller iallafall imorgon"... Hahahaha..
Kaos som vanligt med F.. Vad annars.. Hahaha.. Men men.. Jag börjar ju bli van??!!!!
Träffade på en maaaaaassa som vi kände och allting var bara toppen.. Kollade inte på klockan en endaste gång vilket jag alltid gör.. Helt plötsligt sa någon Ey ska vi gå ner där nere nu.. Neah inte nu varför då skriker jag.. Ehh jo för de stänger.. Neeeej inte alls skrek jag.. Då tystnade musiken och jag höll på att tappa hakan.. hahaha.. DÅÅ har man haft roligt för tiden bara FLÖG iväg..
Så jävla ruttet de skulle egentligen förlänga till fem men polisen kom och de fick stänga tre.. Såååå jävla onödigt.. Bara för där var en massa bråk och skit.. Jävla möggelmänniskor.. Ska man bråka så kan man väl fan sitta hemma och lukta på sur strumpa.. Förstöra för alla.. JÄVLA APMONGOLIDER.. *HATA*

Måste tillägga att Hot Dogen vi åt efter Tisdagsklubben var nog den godaste på läääääääänge också.. hahaha..

Idag fick jag ett UNDERBART SMS... Följder nedan:
Din jävla slyna sluta tracka och höra av dig till *beep*.. *Beep* vill ändå inte ha något med dig att göra om du inte har fattat det än. Han är min nu och kommer alltid att vara min. Så sluta höra av dig, jag vet vart du brukar hålla hus. Var jävlig försiktig när du visar dig i Malmö ska jag tala om för dig. Jag vet var när och vilka tider du jobbar i klubben i Malmö och dina kontorstider i Helsingborg. Om du inte vill ha din fucking ansikte fixad med rakblad so stay fucking away bitch. Jag vet vart du bor och allt om dig. Och jag känner massa folk believe me. Jag kommer förstöra ditt liv jävla horjävel.


Den patetiska nollan vågade inte ens skicka med nummer utan skickade från skyddat. Visste inte ens att det fortf. gick att göra. Ska man hota någon kanske man bör låta personen försvara sig eller?? Eller stå för det man gör?? Jävla fega idiot.. För det första så äger liksom ingen människa någon annan individ. För det andra så skulle väl inte *beep* höra av sig om *beep* inte ville träffa mig och ha med mig att göra eller?? För det tredje så är vi inte tillsammans så han är tillgänglig på marknaden så go for it biatch...

JAG BER TILL GULDFISKEN NEMO ATT DU LÄSER DETTA DIN IDIOT. Om du vet allt om mig borde du kunna adressen till min blogg.. Vad är ditt jävla fucking problem liksom? Kom fram till mig nästa gång du ser mig och säg det face to face istället.. Ta med dig ditt kära rakblad också liksom.. Om du nu är så jävla kär eller va fan det nu är i *beep* så tala om det för *beep*.. Vad fan tänker man med?? Såna här saker händer på film.. Någon idiot förstör för någon annan och vinner själv priset.. Det fungerar inte riktigt så i verkligheten.. För att förr eller senare så kommer allting fram.. Daaaaah..

Visst är det läskigt med såna sms och hot.. Det kan jag inte säga att det inte är.. Men jag är så jävla trött på sånt..  Fick stå ut med sånt under tre år med Jeppe så antar att jag är väl härdad eller?? Först var det hot sms.. Sen var det brev.. Sen var det samtal.. Sen var det vita rosor med den underbara texten R.I.P Nikki.. Det sista jag var med om var när de gjorde en snygg gravdekoration till mig utanför min gamla restaurang.. Trodde helt allvarligt att Desiree skojjade när hon ringde helt skräckslagen och berättade det.. Jag jobbade själv inte den dagen.. Utanför restaurangen hade Desiree satt ut lyktor med ljus i.. Sen hade någon/några flyttat på lyktorna.. Satt dit en orange halloween pumpa som de hade huggt med en kniv i.. Det var liksom ingen som hade tappat pumpan för de hade ändrat lyktorna och satt pumpan mitt emellan.. Precis som jag brukar dekorera min brors grav på halloween.. Bara att det var inte ens i närheten av Halloween.. Det var typ i December eller januari förra året liksom.. Heeelt sjukt.. trodde inte på det desiree sa förrän dagen efter jag kom till jobb och såg det med egna ögon.. hon hade ju självklart inte rört lyktan.. Morgonen efter gick vi till jobb ihop och där var en ny present.. tre vita rosor med r.i.p Nikki plus pumpan.. Alltid lika trevligt.. Den människan har överraskat mig i tre år och jag har än idag inte fått veta vem det är så jag kan tacka.. Lite synd faktiskt.. *Fuck head*

image82

Den här snodde jag precis från Piccaboo (och ser att piccaboo medlemen har snott den från snyggast=)
Den dagen jag blir ett skelett så blir det antagligen så här och inte av några flickor som är kära i mina pojjkar..



Kommentarer
Postat av: Melissa

men gud, sorglig människa som skicka smset!

2007-08-17 @ 15:01:56
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Sessan

Menar du den gråa?? Den är från Topshop! Jag vet faktiskt inte om den finns kvar på deras hemsida. Den var borttagen senast jag kollade... synd, du får typ gå till butiken och kolla om den finns kvar där. Kommer inte ihåg priset... =(

2007-08-17 @ 19:15:42
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: jonna

sicka idioter det finns, det är ju sjukt!!
& jag fattar heller inte med designen och de, försökte en gång men de gick inte så bra ;b orkar inte lägga ner mer tid på d nu ;b

2007-08-24 @ 10:32:27
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: emina

hahahhaa, vilken hora e det som skickat messen till dig.. så patetisk, att hon änns lägger tid på dig om hon nu e så säker att personen *beeep* inte e intresserad av dig.. hahahah.. HOE- five

2007-08-25 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0