Hot På Sms 2...

Detta är det underbara sms nummer två som jag har fått..
"Jag hoppas du sover gott inatt din horjävel och tittar noga på hur du set ut nu innan det förändras med det fina rakbladet. Dröm sött om hur underbart ditt liv är nu för snart är det över och det är ett löfte. Welcome 2 hell your fucking bitch."
 
Fan va naaaajs asså.. Han/hon/den/det roar mig med sms varenda jävla dag sen det började.. Tom nattar mig med sms.. helt otroligt att man orkar?? Kan ju inte vara så kul eftersom jag inte har ngt nummer att skicka tillbaka till?? Jag tycker inte det är skoj att skicka sms och inte få ngt tillbaka iaf.. Någon som är emot den åsikten?? hehe..
Jajja orka slösa tid på det onödiga. Har redan tidsbrist..

Vad har hänt i helgen då?? Hm.. Jag jobbade på klubben fredag och lördag.. Jobbade fredag natt och sov enbart tre timmar, så lördag kväll/natt var jag övertrött.. Och igår var jag helt död.. haha..
Älskar verkligen mitt kontorsjobb och mitt nattklubbsjobb.. Älskar mina kollegor.. alla är så jävla underbara.. Speciellt bill och bull.. hahaha.. Sarah och Laura.. de är liksom lika sjuka i huvudet som mig.. Vi är dödströtta och har skit stressigt ändå hinner vi lägga ett smile på läpparna.. Eller rättare sagt asgarva.. ahahha.. skämten laura drog då.. så torra att man bara var tvungen att skratta ju.. Tom vakterna sitter och drar skämt med oss.. ja allt är en enda röra på jobb och det är sååååå jävla skoj..

Nej nu måste jag försöka hångla med kudden.. Ska ju upp tidigt imorron igen..snöööft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0