Horoskop Helvete..

Varför måste aaaaalltid mina jävla kärlekshoroskop stämma?? Jag tror inte på horoskop för jag tror fan inte att just det de skriver passar tex alla jävla vågar i hela världen. Men de senaste månaderna när jag har läst mitt kärlekshoroskop så har det faktiskt varit rätt. Bästa datumet har stämt och bästa chanserna har stämt och bästa ställena har stämt. Lite skrämmmmmmande..

Vågen


Nog är du romantisk alltid men det finns en risk att praktiska omständigheter gör att du ändå inte kan satsa på kärleken, att du får nöja dig med att längta på avstånd. Kanske är du och din älskling helt enkelt på olika platser, för detta är en utmärkt resmånad och dessutom en härlig månad för alla slags nöjen. Du träffar intressanta människor och får nya vänner, men du är upptagen och kärleken får helt enkelt ont om utrymme. Det hindrar dock inte att du dagdrömmer en hel del.
Bästa chansen: Jungfru, Lejon.
Bästa stället: I stadsvimlet.
Bästa datumen: 16-17/8.

Kommentarer
Postat av: jonna

jaha okej, då förstår jag.. så du har en restaurang nu då eller? :)

2007-08-02 @ 02:36:41
URL: http://britzen.blogg.se
Postat av: Helene

Åh, du tillhör den lyckliga jag-har-strl-37-skaran! alla i de storlekarna är så himla söta, jag har typ 40 och då ser de alltid monsterstora och inte alls så söta ut längre!
Jag är också våg ju, konstigt det där med horoskåp. Men de är ju alltid ganska kryptiska så det är ju alltid nåt man kan koppla ihop till nåt..?

2007-08-02 @ 13:04:37
URL: http://kimberlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0