Äkta Leende På Läpparna...

Shiiit va jag har tappat blogg läsare.. Från flera hundra till typ 40-50 bara.. *Tår i ögat* Föööörlåt alla trogna blogg läsare för jag inte har haft tid att blogga om något vettigt.. Jobbar ju så mkt.. Hinner inte med allting som ska eller iaf borde göras.. Behöver fler timmar på mina dygn..Snyfta..

Någonting positivt som har hänt är väl iallafall att jag har gjort slut med dammsugaren och alla städgrejjorna.. hahaha.. har ju inte tid och dammsuga tre ggr om dagen längre.. men jag märker att jag inte glömmer det heller.. haha.. hade en timme över i lördags innan jobb och självklart städade jag den timmen.. hahaha..

Någonting har hänt den senaste veckan/de senaste dagarna.. Jag är mkt mkt mkt gladare.. Jag har ett smile på läpparna.. Ett ÄKTA smile.. Inget falskt som jag bara drar på för sakens skull... Utan jag känner mig verkligen lite gladare än vad jag har varit de senaste åtta månaderna.. Saker och ting börjar så smått falla på plats och jag börjar så smått hitta mig själv igen.. Men samtidigt så sitter rädslan där att jag snart får gråt attack igen.. Utan att vara negativ så vet också alla som känner mig väl att varje gång jag mår bra och det händer något gott så händer det mig något ont som är hundra ggr värre.. Så egentligen när jag mår dåligt så mår jag som bäst eftersom då brukar det inte kunna vara värre.. Nåååjaa.. Får njuta fullt ut medan jag kan tills nästa attack dyker upp..

Idag kom min kära bachelor hem igen.. Har inte kunnat låta bli att tänka på honom men samtidigt så känns det ganska bra på något sätt.. Tror jag håller på att läka på den fronten.. Och det är tack vare alla som ligger närmast hjärtat som har stöttat mig.. Jag har inte kommit över honom.. Snarare tvärtom.. Känslorna blir starkare för varje dag som går och hårdare känns det.. Men jag börjar nog lära mig och leva med mitt eget beslut.. Att från och med nu och ett bra tag framöver så ska jag ta mina egna vägar och läka mig själv innan jag beger mig på en väg tillsammans med någon annan.. och som alltid när man absolut inte vill eller absolut inte ska han någonting med några killar att göra så har man massor runt omkring sig.. Varför varför??? När man är desperat efter någon finns inte en jävel.. hahaha.. Men men jag får hålla i mina egna tyglar och spänna mig själv VÄLDIGT hårt.. Ska inte falla i gropen igen.. Det är bra nu.. Och ett tag framöver..

Tisdag imorgon.. Vad innebär det om inte TISDAGSKLUBBEN i malmö.. SJÄLVKLART.. hihihi.. såååå jävla sorgligt.. det är sista tidagen för iår.. Snyfta snyfta... Såååååå jäääävla leeedseeeen i öööögat Niiiikkkiiii Bliiiirrr.. Vad ska jag nu göra hädanefter då?? Snyfta.. Tisdagsklubben har ju gjort så att veckorna har gått så jävla snabbt.. Först är det helg..Sen är det sega söndagen och sega måndagen..Sen är det tisdagsklubben och sen är man seg på jobb på onsdagen sen bara flyger det iväg.. Känns som om det har varit helg mitt i veckan.. Nu kommer veckorna gååå sååå jävla seeegt igen..snyfta... Kommer bli GRYMT imorron..

Nu ska jag pysa en sväng ner till broderns kära grav och vattna.. Längesen jag var där..

Måste ju tillägga att jag har världens bästa bossar.. Älskar mina chefer.. och att de står ut med mig och min överenergi är ju bara där redan stjärna i taket.. hahaha..

Got 2 go now.. Peace Love And Understanding

image81

Hahahaha..Snubblade över denna bilden och den är bara såååå jävla grym..hahahaha..

Alla har vi väl våra behov.. Stackare han verkar ha sprängfyllda pungkulor...hahahah..

Kommentarer
Postat av: Gurkan

Sprängdfyllda ollon??? Hahaha.. Hur många ollon har dina killar haft?? Mohahaha

2007-08-15 @ 12:18:48
URL: http://binelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0