Ni Finns I Mina Tankar...

Idag vaknade jag upp som en solstråle och kände mig på bushumör.. Visste inte riktigt vem jag skulle jävlas med och vad jag skulle göra.. Tills jag kom på de perfekta offret.. hahaha... Stackars min underbara vän, han satte nästan bullen i halsen fick jag höra.. haha.. Min morgon var gjord.. The devil is back.. haha..

Var ute och gick en powerwalk runda med vargen och han var ovanligt lugn imorse och bara njöt av solen han med.. Sen kom det ett mindre roligt besked.. Det ska ju alltid vara något.  Idag känner jag mig lite värdelös.. Det finns två värdefulla människor i mitt liv som behöver mig och jag finns inte där..

Jag önskar det fanns något jag kunde göra, säga eller förändra. Men det finns ingenting. Jag är helt maktlös. Jag kan inte göra mer än att finnas till hands och bara visa att jag bryr mig. Men idag kan jag inte det. Jag har ganska mycket att göra o förbereda och sen ska jag befinna mig på salongen till ganska sent ikväll.. Inte jätte kul men jobb är jobb..

Just nu är jag helt okoncentrerad och mina tankar finns hos dessa två.. Det måste lösa sig på ett bra sätt.. Det bara måste.. Finns ingen annan väg.. That´s the only way..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Tack! värmer alltid att få en komplimang. kul att du gillade min blogg. Har varit riktigt dålig på att updatera den men nu sätter jag igång igen, med flera inlägg per dag......

Hoppas allt löser sig för dig och tänk på att om man inte kan göra något för stunden så är det bättre för dig själv att inte gå runt och ha dåligt samvete eller oroa sig för det får dig inte att må bättre..

2008-10-07 @ 21:38:06
URL: http://petragulich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0