Stucken Gris...

Asså mitt hjärta hoppade bokstavligen ut för en liten stund sen.. Lillprinsen skrek så högt att jag höll på att tappa hela laptopen från knäet.. Vet inte vad som hände.. Han var livrädd och skrek jätte högt.. När jag tog upp honom så skakade han som ett löv och bara tryckte sig mot mig för att gosa..stackare.. undra vad som hände.. =////

Klockan är redan halv elva och jag har inte hunnit göra något vettigt idag känns det som.. Kom hem ganska sent från salongen.. Sen har jag ätit, kelat lite med mina hundar och tittat på tv.. nu ska jag fortsätta bänka tvn.. och kela lite till med prinsen och lillprinsen och söta mormors prinsessan..haha..=))

Börjar tidigt imorron så borde egentligen redan vara i säng.. Men är inte så trött, har mest ont i ryggen..bläää..
Som vanligt har jag så mkt att göra och så lite tid till det.. men men.. =))

Sov gott o dröm sött allihopa..

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha, var jobbar du med det?

Var det svårt att bli det?



Jag är typ beroende av att göra naglarna numera=P

2008-11-19 @ 11:44:11
URL: http://tornrosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0