Underbar Regndag

Tjollahoppen snoppen.. =)))

Sitter på salongen och ugglar.. Ska ha möte om en halv timme.. Tittade fel på klockan så jag studsade och stressade helt i onödan... hihihi... Men men.. Stress är bra för mitt psyke.. =))

Igår gick jag och lade mig med ett leende på läpparna och vaknade upp med dubbelhaka och ett leende på läpparna.. hehe.. =)) Det känns toppen.. Går inte att förklara men ja.. Eller jo det går att förklara... Och jag ska berätta min hemlighet senare när jag kommer hem.. =))

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Här försvann allt rosa?! =)

^

Åh tack sötaste, det var en jättebra sida. Däremot tyckte jag att färkartan var lite skum. Den mörkaste var ljusare än den mörkastse som var på bilden! hm,.. ska nog beställa såna clips!



Tajmahal kan slänga sig i väggen, så läskigt ställe det!!!



Tusen kramar

2008-11-18 @ 13:48:43
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0