Rövspringa & Illaluktande Tjockis...

Det är verkligen inte min dag idag.. Det är en suris dag idag.. Och jag får faktiskt lov att tjura.. Vaknade på rätt sida men sen jävlades universum med mig.. Hahaha..

Mitt tåg var försenat.. Sen var det inställt.. Så fick boka om min kund.. På bussen hoppar det på en jevla illa luktande tjockis.. Jag har ingenting emot feta människor men ge fan i att sätta sig på mig.. Han luktade så fruktansvärt illa att jag mår fortf. illa och jag skojar inte.. Halva han sitter på mig och armbågen rakt på mitt revben.. Försöker pressa mig mot rutan men det hjälpte fan inte.. Säger ursäkta han skiter i vilket.. Jag får fan putta till honom och skrika ursäkta så att alla glor.. Hur fan kan man inte märka när halva ens feta röv sitter på någon annan?????

På tåga helvetet sitter två styckna jävla hönor och pratar så jävla högt att hela tåget hör det. Jag hade så ont i huvudet att jag inte orkade lyssna på musik och inte heller läsa min bok.. Så jag fick sitta där och tjura och lyssna på de.. Intressant.. Jag antecknar.. Hon hade varit i Globen i sthlm.. MEN WOW GRATTIS!!!!!!!!!

Jevla dampedag... Kunden jag ska ha nu är ingen rolig kund.. Vi tjaffsade första gången hon var här.. Eller hon tjaffsade med mig.. Hon hade byggt hos ngn annan och fått svampbakterier men hon vägrade tro på mig.. Eftersom hon är hudterapeut..Jaha.. Vad har saken med det o göra? hahaha.. Jaja whatever.. Hon kom tillbaka iaf och har bokat tider året ut.. För jag är den bästa av alla 15 hon har provat under dessa åren.. hahaha.. Det vet jag väl..haha..

Jajaja min dag började skit och det kmmer mer skit kan jag lova.. Men jag vägrar det bara så nu vet suckers..haha..

Nu ska jag spraya min långa lugg innan min inte efterlängtade kund kommer..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0