Lägger till

Ok i förra inlägget så glömde jag berätta om varför rubriken var rövspringa.. eller vad jag nu skrev.. Jo det var ju så att när jag satt på bussen och luktade på fettot som stank så tittade jag ut och försökte komma på andra tankar.. Då var det ganska många cyklister som cyklade förbi.. Och alla visade sina jävla brödrostar.. Med andra ord.. Rövspringan eller rumpspringan för den lite finare eller whatever.. How nasty eller är det bara jag som tycker det???

Hur kan man INTE märka att byxorna åkt ner och att man visar halva RÖVEN när man cyklar?? Eller sitter eller va fan som helst.. Snälla.. Sexigt kan vara nice och sex säljer heter det ju men att visa rövspringan är inte nice eller sexigt how ever.. Men det är ju bara min åsikt som sagt.. Någon annan som gillar det?? hehe..

Kommer ni ihåg min (icke) efterlängtade kund?? Om inte så läs inlägget nedan. Iaf.. Nu är hon PISSFÖRBANNAD PÅ MIG.. hahaha.. Klantiga jag hade ju självklart glömt mina saker hemma, tog hem för att fixa på mamma hemma och glömmer självklart det. Så har fått boka om alla mina kunder idag till andra dagar.. Jippiee eller inte.. Slösat hela min jävla dag helt i onödan.. Som tur är så har jag för det mesta goa kunder.. Det var bara hon som blev pissförbannad och sa "Nikki jag är så jävla arg att jag vill inte prata med dig just nu" och slängde luren i örat på mig.. hehe.. 

Jaja whatever.. En pissdag i pissregnet.. Men min dag är inte förstörd för det.. Jag ler fortf. hehe.. Shit happends.. Idag ville universum mig illa helt enkelt.. Men jag står fortf. upp..hahah..störd.. Nu ska jag kela med mina änglar och hitta ngt gott o bara mysa.. Sooo long suckers.. =)) 

 ♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: malinm

Oj fan, man vill verkligen inte att det ska gå fel. Ska det hålla i 5 år? Fan trodde det bara var ett, vad la du på det? vad kostade ögonfransförlängningen?

2008-11-19 @ 15:57:32
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0