Jag Vägrar Erkänna Det...



De
t är tomt, tomt, tomt och återigen tomt. Jag saknar din röst så otroligt mycket. Jag saknar dina sms så otroligt mycket. Jag saknar hela dig. Det gör ont att tänka på det. Ännu ondare för jag inte kan och vägrar att erkänna det. Varken för dig, för mig själv eller för omvärlden. Jag är fast djupt nere i mörkret helt ensam. Och jag hittar inte vägen ut till ljuset. Jag vet inte hur jag ska ta mig ut härifrån. Känner mig väldigt liten och ensam. Har inga ord. Bara förvirrande tankar.

Fast i en evighet som aldrig verkar ta slut...



♥ XoXo Nikki... ♥



Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

klart jag har jessica simpson brukar komma förbi ungefär en gång i veckan och flasha...var spännande dom första 20 gångerna ser förstod jag att hon såg ut då :O nä men var bara en slump att jag såg hans :P inget jag satsade på :D

2008-11-17 @ 23:16:46
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Ann

Sugen på ett Xbox 360 eller andra roliga teknikprylar? Bli medlem gratis på http://www.gratisgen.se/ref/59922 , samla lite poäng samt värva några vänner så får du hem gratis prylar sen! Jag fick hem mitt Xbox 360 genom att göra 20p och endast värva 20 stycken av mina vänner! =D Testa du med, kramar!

2008-11-18 @ 09:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0