Trillade Ner Från Fel Sida Av Sängen..

Imorse så vaknade jag på fel sida.. Eller rättare sagt redan i söndags var jag på lite deppigt humör.. Och det blev värre idag.. Det gjorde inte saken bättre att jag fick sju helvetes ont i magen pga det jag åt igår.. Men det visste jag ju redan eftersom jag egentligen inte får äta.. Men men.. Så eftersom allt bara var pest och kolera idag så har jag haft mobilen på ljudlös hela dagen och inte ens kollat på den, eller rättare sagt ända sen igårkväll.. Och telejacket till min hemtelefon har jag dragit ut också.. Kände att jag ville inte veta av någon och bara ha lite deppigt quality time för mig själv.. Eller rättare sagt det var quality time för mig själv och vargen.. för honom blir jag ju aldrig av med.. hehe..
 
Förutom de gångerna jag varit ute med honom idag så har jag bara legat och kramat täcket och kramat den onda magen.. Var jätte sugen på smoothie innan efter vi hade varit och hyrt film.. Så det blev en hallon och jordgubbs smoothie.. Passade på att använda min nya Magic Bullet. Skiiit cool var den. haha.. Bättre än en blender för med denna kan man hacka o mixa o göra juice.. ja allt.. men sjukt mkt tillbehör.. 21 stycken är väl ganska mkt?? haha.. vet inte ens vad hälften är för ngt.. hahaha..



image140

Nu när jag kollar på bilden vill jag faktiskt ha en till.. haha.. men klockan är för mkt och jag har för ont i magen för att ens röra mig från sängen..*suck*


   
image141
Så mkt delar att inte ens alla delar fick plats på bild.. Den har faktiskt en mega stark motor för att vara en sån liten mackapär.. Trodde aldrig det faktiskt.. Och för er information så har jag faktiskt INTE köpt den på Tv-Shop.. Kollar inte ens på Tv-Shop.. haha.. Men har hört den finns där för mkt mkt billigare än vad jag köpte den för.. Så ni vet.. och den är grym..Man kan göra nästan allt.. Sallad o tacos o smoothies o hacka o mixa o pressa juice.. ja.. Bara fantasin sätter gränser.. min nya bästis.. =)) *gjorde jag smygreklam igen precis??*


När jag och vargen trillade in i videobutiken så var det skit varmt där inne, sån äcklig bastuvärme. När vi gick fram till kassan så pratade killen som jobbade där ganska mkt.. Vargen tog några steg fram och luktade och kollade helt plötsligt på mig jätte konstigt och backade. Sen kände jag en konstig lukt och jag höll på att kvävas och kräka.  Ville bara ut därifrån så jag började backa och tackade för mig och killen fattade nog jag ville gå. Han sa att han skulle ta lite friskt luft. Konstigt att det kom just då. Vill inte ens tänka tanken på att han stått där och pratat med mig och släppt en bomb samtidigt. Aaaa men fyyy faaaan va äckligt.. *ulkar* För en sak är säker, att det inte var min varg, eftersom stanken kom framifrån och vargen stod bakom mig..




image142

Denna filmen tjatade jag skit mkt om att jag ville se när den kom ut på bio. Vi skulle se den jättemånga ggr men alltid dök det upp någonting. Nu har den äntligen kommit ut på DVD. Den är faktiskt skit ball, värd att se. Hade hört från ett par killpolare att de inte alls tyckte om den. Men det förklarar saken, de har ju värsta bögfobin. Haha.. Men de är ju inte bögar på riktigt..?? Det är äkta vänskap och kärlek i filmen, sånt gillar vi. haha.. Ohh nej det är ingen tjejfilm.. 

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer
Postat av: Christian Widman Karlsson

Vill inte ta bort glädjen från dig vad gäller din Magic Bullet, men efter ett par gånger går gummipackningen isönder och hela maskinen blir värdelös. :( tyvärr, men njut av den så länge du kan! Man kan ju göra sjukt mycket med den som sagt :)
Passa på innan den går itu!

2008-02-19 @ 12:09:01
Postat av: Christian Widman Karlsson

Chuck & Larry är bra! Adam Sandler är ju så sjukt rolig :)

Jätteball film :) Särskilt med kinesen och hans cirkel eller uteliggaren som är bröllopsvittne!!!

2008-02-19 @ 12:10:26
Postat av: Sessan

JO, det är jätteskönt att få skriva av sig, men jag väljer bara att spara det, men inte publicera det. Oftast är jag väl i någon sorts slags känslovågor och nästa dag kan jag ens ångra att jag skrev. Är väl kanske för känslosam av mig och oftast agera utifrån vad jag känner för stunden. Inte så bra... Som mian vänner har en tendens att alltid komma till mig och berätta allt skit om sin pojkvän, om att de ska göra slut, dagen efter så har de ångrat sig! Jag menar, jag får bara dålig bild av honom! Inte alls bra.

Hoppas du finner ljuset nånstans.Har varit i mörker länge nog i mitt liv, mitt förflutna. Nu är det dags att se livet och kontra det, än att låta livet leker med en! PUSS

2008-02-19 @ 12:51:44
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0