Tjäna Bra Extrapengar & Ha Skoj Samtidigt..



Nu söker Piccaboo dig som är en festlig fotograf i Helsingborg!
Du ska vara pigg och glad. Erfarenheter av fotografering är ett stort plus men inget måste. Att du gillar att mingla och att känna på pulsen nattetid är bara en bonus... Känner du dig lämplig för jobbet, eller vet någon som är det så vänta inte utan hör av dig NU!!! 
 
Vänliga Hälsningar

Nikki
Piccaboo-ansvarig Helsingborg
[email protected]
image147

XoXo Nikki...

Det är ett superroligt jobb, hade jag själv inte varit upptagen på helgerna hade jag själv kidnappat kameran för att sticka ut och leka paparazzi. Jag önskar faktiskt jag hade kunnat göra det själv. Nytta och nöje plus pengar, det är inte ofta man hittar ett sånt jobberbjudande.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Näe, i Skåne har jag typ noll koll på fotografer :P Aldrig varit där nere o plåtat :)

2008-02-21 @ 10:24:52
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sessan

Jag känner faktiskt ingen fotograf i helsingborg. Har du varit inne på modellbilder.se?? Där kan du ju söka efter fotografer och skriva in inlägg att du söker fotografer! =)=)

Vet bara Macs Moser, men han är skyldig mig mina vinster!

2008-02-21 @ 19:46:07
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Wysteriia

JAg har faktiskt ingen jäkla aning vart den där ringen ska sitta *asg* ;D

2008-02-22 @ 11:54:27
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0