Tagit-Hand-Om-Mig-Själv-Fredag

Egentligen kunde jag ha stannat kvar i Stockholm en dag till eftersom jag inte ska jobba förrän imorgon. Men jag hade "planerat" eller jag tänkte iallafall umgås med Louise idag, men hon fick visst andra planer för sig så det sket sig. Men skit samma. Tid för mig själv kan jag aldrig få för mycket utav.

Jag har precis klättrat ut från det varma sköna bubbelbadet. Har kletat in mig själv i BodyButter från The Body Shop så är helt kladdig och har kladdat ner hela min laptop också. Haha. Men det går att torka av. *Tror jag iallafall*
Borde ligga och sova för jag har bara sovit två timmar inatt som jag nämnde innan, men känns slösigt att sova bort en hel fredag ju. Så jag har *äntligen* spikat upp alla tavlor som ska upp. Har dragit ut på det så länge som det bara går ju. haha..

Sen hade jag inget vettigt för mig och tänkte att jag fan inte ska sitta med min laptop och uggla.. Så jag tappade upp ett varmt bubbelbad med en massa sköna och bra oljor.. På tal om det, har en rätt rolig historia om "Ett Romantiskt Algbad jag kan berätta någon dag"
Klättrade i det stora stora badkaret och bara degade till sköön musik.. Slängde på en ansiktsmask och en hårinpackning.. Har tom hunnit göra en kroppspeeling för att bli av med äcklig gammal hud.. *Yerk*
Nu sitter jag inkletad i bodybutter och har ett sånt där konstigt plåster på näsan, hakan och pannan för att rensa poooooooooooooormaskar..*Yerk igen*
 
Sitter och funderar på om jag ska fixa mina naglar eller inte.. Plockade av gelen på mina naglar för nårra veckor sen och har knäckt alla mina egna naglar på jobb. *Snyft* Så nu måste jag göra en förlängning och odla mina egna naglar på nytt igen.. *bölar*


image149

Jag och BIG SMAAAAAAAAAJJJL går verkligen inte ihop.. Det kan ni ju bedömma själva.. haha..

image150

Jag vet inte om vi försöker pussa fotografen eller om vi försöker vissla..Hur som helst så ser det inte normalt ut iaf.. haha


Känns som jag glömt att göra något "rensande", måste nog göra en checklista för mig själv för att kolla.. =))

Klippa tånaglar
Kroppspeeling
Bubbelbad med oljor
Ansiktsmask
Hårinpackning

Tömma porer
Kleta in kroppen
Kleta in ansiktet

Kleta in mina hälar med den konstiga specialkrämen
Plocka Ögonbrynen
Bygga Naglar


Se visste det var något jag hade glömt. Ögonbrynen. Hahaha.. Säkert något mer??? Nej nu ska jag inte sitta här mer.. Får se om jag pallar bygga naglarna.. Annars kommer jag nog krama en film och en fet strut med glass.. *Mumma*

XoXo Nikki...


UPPDATERING!!! AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ OCH AJ!! JAG VAR NOG INTE SÅ SMUTSIG SOM JAG TRODDE.. NÄR JAG SKULLE DRA AV DE SATANS POOOORJÄVLARRUTTNAFANAPLÅSTERNA.. DET FASTNADE MER HUD OCH SMÅHÅR ÄN POOORMASKOR... FYYY FAN VA OOOOOSKÖNT..!! *RYSER*




Kommentarer
Postat av: S A R A

svar, har inte hunnit dt än men ska köpa sa fort jag hittar dem =)

alltid skönt at ta hand om sig själv, även om dt ibland gör ont =P

2008-02-23 @ 02:49:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Wysteriia

jo honom känner jag :) MEN det är så långt ti ll Skåne :) Kostar lite att åka dit :P

2008-02-23 @ 09:16:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: S A R A

oj fel address , shit jag har skrivi fel på alla mina kommentaer =S

2008-02-23 @ 10:31:49
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Sessan

Hej söt! Ja, 3 för 50 är verkligen superbilligt! Det är många bastoppar, linnen, tröjor och en hel del festtoppar... vi MÅSTE bli av med dem nu, så vi funderar verkligen på att superrea ut allting!!

Hatar att bli blöt, såg ut som en dränkt katt när jag kom hem =(

Känner du till macs gamla site Pxlbabe?? Man kunde rösta och hålla på och jag vann och jag skulle få presentkort på nelly och en plåtning! Han har totalt dissat mig.. och några till

2008-02-24 @ 16:27:37
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0