Stolt Över Mig Själv

Haha.. Idag har vi varit på Ikea.. Jag, halvan och Lollo Rosso.. Vi åkte inte förrän vid fem.. Så det var skönt för där var knappt något folk.. Jag får panik annars.. Har varit duktig och äntligen köpt alla gardinstänger som behövs och sånt.. Och mitt efterlängtade nagelbord.. som jag tjatat så länge om.. Så nu saknas det bara att sätta ihop allting och borra upp allting.. Så snart ska min sparkdräkt på och jag ska leka byggare o allt vad det innebär.. haha..


Jag missade Gossip Girl.. *Snyft* Så jag kommer hänga den som berättar någonting.. Och jag hoppas den går i repris?? Annars blir jag tår i ögat..

Vad har jag annars gjort idag då?? Tycker jag har haft en massa telefonsamtal att ringa hela dagen.. Ringde några samtal till pappa.. Ringde folk som sökt till fotografjobbet på Piccaboo.. Träffat exstensionskund.. Beställt hår.. Jagat mitt försvunna hår och nagelslip.. Sen dess har jag inte sett min mobil och jag vet fortfarande inte vart den är.. haha.. Orkar faktiskt inte bry mig heller..

Som vanligt så är jag jätte dålig på att lämna tillbaka filmer jag hyrt i tid.. haha.. När jag väl gör det så blir videogubben faktiskt förvånad.. *S* Jag kom faktiskt ihåg det idag, att jag skulle lämna filmerna innan sex.. Jag och halvan skulle handla mat och laga ngt gott så skulle ta filmerna då.. Tills Lollo ringde och fråga om vi skulle till Ikea.. Då glömde jag filmerna totalt, tills vi var halvvägs till Ikea och Väla.. haha.. Nåja.. Inget ovanligt som sagt..!!!

Nu ska jag nog ta och krama kudden och träffa John Blund.. Sov gott och dröm sött!!!


XoXo Nikki...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0