Skor & Baguetter

Igår så glömde John Blund förmodligen mig för jag var pigg som en jag vet inte vad. Började bli liiite trött när klockan var fyra.. Så jag somnade nog när klockan var strax över fem eller dylikt. Trodde jag skulle sova bort hela dagen men som vanligt så funkar inte det för mig. Vaknade typ halv elva. Visst var jag trött men jag orkade gå upp iaf.. Hade sjukt ont i magen så jag förflyttade mig från sängen till soffan och fortsatte krama täcket där ute ett tag till. Jag hade så ont att jag knappt kunde lyfta mina egna ben. Mamma sa att det är tur att det finns ett täcke ute i vardagsrummet på soffan för jag hade väl trillat ihop om jag hade behövt ta med mig både mig själv och täcket.. haha.. Mamma gjorde "välling" till mig och gav mig några piller och efter ett litet tag så mådde jag lite bättre. Efter bilolyckan så levde jag nästan på smärtstillande så sen dess har jag haft sån skräck för piller. Jag tar aldrig piller, hur ont jag än har eller hur sjuk jag än blivit. Men denna gången kan jag inte mer än att tacka och ta emot.. Men men.. Det ska väl också gå över någon gång eller ska detta också hänga med mig livet ut som den andra smärtan??


När jag mådde lite bättre så bestämde jag mig för att ta tag i min städning igen.. Förra gången gick hela dagen åt att gå igenom alla kläderna i alla miljoner byrålådor som aldrig tog slut.. Idag har jag haft nöjet att gå igenom alla mina skor och ytterkläder i garderoberna. Jag får sinne på mig själv. Vet inte vad jag ska göra med allt. Allt ligger som packade sillar och kramar varandra. Någon som har något bra tips på att förvara skor?? haha.. Tyck synd om mig snälla gör det.. Vilket jävla problem jag har.. haha..  

Malin kom förbi idag. Har inte träffat henne på evigheter. Vi snackade en massa gojja. Hon låg och softade i min sköööna säng medans jag höll på med mitt eviga städande.. Hon stannade inte så länge men det var trevligt..

Jag pausade mellan sju och nio.. För Louise kom så vi kollade på en serie, sen hade vi en halv timme på oss att sjunga SingStar och sen var det dags för en annan serie. Haha.. Sen skulle Louise hem för att lägga sig tidigt för jobb imorgon. Så då fortsatte jag min städning. Jag blev hungrig och gick in i köket för att göra baguetter i ugnen till mig och mamma. Gjorde jättegoda baguetter med vitlökssmör, champinjoner, skinka, sallad och ost. När jag var klar och de åkte in i ugnen kom jag på att jag inte "får" äta för då kommer magen att säga "AJ AJ" igen.. Så det blev extra baguetter för mamma och "välling" för min del. Bilden på hur de nygräddade baguetterna såg ut har fastnat hos mig och det går inte att radera. *Snyft*


image103


Nu ska jag försöka ta tag i lite saker som ska göras och hoppas på att John Blund kommer lite tidigare idag.


♥ XoXo Nikki.. ♥



 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men gud TACK för ditt supersöta inlägg!!! *massa kramar till dig* :)

2008-02-13 @ 11:32:13
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Åh så underbara nyheter! :D Då kanske man kan förvänta sig lite nya avsnitt framöver ;D

2008-02-13 @ 14:36:45
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sessan

HOppas du tar hand om dig själv och mår bra iaf =) Det har hänt massa saker sen nyår. Min katt dog och mamma blev sjuk, en vän låg på sjukhus! Nu börjar det kännas mkt bättre med allt! Jag färgade mitt hår mörkt, som en ny start på året! Jag firade kinesiskt nyår när jag var hemma i helgen! Weee!!! Firar du nåt? Imorgon ska jag till Sthlm, ska bli såå roligt, även om det är mycket jobb! Ha det bra sötnos! PUSS

2008-02-13 @ 19:54:02
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0