Sanering På Hög Nivå..

Nej nu tog jag kanske i liiiiiite föööör mkt att jag ska sanera.. haha.. hela dagen igår så städade jag.. Jag är långt ifrån färdig.. haha.. Gick igenom ALLA mina kläder.. Och det tog mig nästan åtta timmar och jag är inte ens färdig.. Visste inte ens jag hade så sjukt mkt underkläder och kläder för den delen.. Slutade räkna när jag kom till fyrtio nånting på bhar.. Varenda gång jag ska nånstans och ska ha ngt att ta på mig så säger jag "jag måste shoppa jag har fan inga kläder"... Så säger alltid alla fan snackar du för skit du har hur mkt som helst.. Neah säger jag och bara tycker de vill vara snälla mot mig.. haha.. Jag vet inte hur mkt jag hittade igår som är nytt med prislappar på.. Som jag inte ens kommer ihåg att jag äger.. Jag kan inte handla mer för alla garderober och byrålådor är proppfulla.. Så dåligt jag mår.. Sån ångest jag fick.. Och jag har överdrivet mkt med skor.. Jag har åtta par nya som jag inte ens vet vart jag ska göra av med och lådorna bara ligger på golvet.. Vart kommer alla nya sakerna ifrån egentligen?? Som jag inte ens kommer ihåg jag handlat..

Grädde på moset är ju att jag och Louise var och shoppade som galningar i förra veckan.. Så mkt kassar att jag fick ont i händerna och hon fick hjälpa mig bära och alla bara glodde.. Några dagar efter var jag och shoppade med Johanna.. Jag skulle absolut inte ha nånting, bara vara sällskap, höll det måtro?? Nej exakt.. Jag är bara rädd för en sak.. Jag har suttit där en gång och tänk om jag hamnat där igen??? Shoppar jag ihjäl mig för att jag innerst inne inte mår bra och förnekar det?? Är det tröstshopping?? För av alla kläder och skor jag handlat så är det en svart kjol och ett par svarta skor som jag verkligen behövde och det var till jobb. Allt annat hade jag kunnat leva utan. Och hur ofta köper man åtta par skor på en dag oavsett hur mkt man tycker om de??

Okey okey.. Detta var ingen bra början på dagen.. Desto mer jag grubblar desto sämre kommer jag må för tillfället.. Nu ska jag faktiskt gå och städa vidare.. Ska ställa i ordning alla mina skor och förhoppningsvis hitta plats till allt.. Laga mat.. Borde träna o sånt.. Fixa naglarna.. ja jag får se hur långt jag hinner.. haha..

image100                                          image99


♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0