Posten Kan Dra Åt Helvete & Suga Björkträdet

Så sjukt irriterad är jag just nu, så trampa mig absolut inte på svansen idag för då spricker jag förmodligen..
Jag har beställt en elektrisk slipmaskin till naglar från skolan, den fanns inte på lager när jag var där så jag blev lovad att den skulle skickas från huvudkontoret. Pratade med de igår och den skulle komma fram idag. Fick kollinr och allt. Men tror ni jag och Posten kommer överrens som vanligt?? Nej exakt.. Mitt paket har fastnat någonstans. I någons jävla hål och den jävlen kommer få sota för det. Sist jag beställde en, ja då levererade de den fel, så någon jävel har tagit emot min slipmaskin som kostar flera tusen. Denna gången sa jag att jag ville ha den till posten så hämtar jag den själv.. Men inte fan fungerar det i heller..

Tycker det är helt jävla sjukt att man kan ta emot saker och ting som levereras hem utan underskrift och legitimation. Speciellt när det finns så jävla många idioter som tar emot saker och ting och säger de heter si och så fast de inte gör det. Gratis är gott men fan har ni ingen skam i kroppen eller, finns faktiskt folk som har betalat för sina saker och inte har lust att ge bort saker som kostar flera tusen till främlingar.

I förra veckan beställde jag hår.. Beställde på express så jag skulle få leveransen dagen efter.. De hann inte skicka det med express eftersom vi dividera så mkt fram o tillbaka med färg så det fick bli med A-post, tror det heter så. I vilket fall som helst, de meddelade mig att det brukar komma fram dagen efter ändå men när posten kommer med vanliga posten istället, express kommer med bud hem innan klockan nio. Det har gått mer än en vecka och jag har fortf. inte fått mitt hår, så som vanligt så har väl någon annan tagit emot mitt hår, också på ett par tusen. Detta är ju så jävla trevligt..

Fy fan va jag hatar Posten.. Hoppas hela jävla postkontoret flyger iväg med stormen eller nåt sånt.. Senast jag beställde hår, då var det också med express som skulle komma hem innan klockan nio. Jag fick hämta det själv för de hade glömt det. Gången innan hade de glömt det och sen råkat skicka iväg det till ICAs post istället för att ha kvar det på företagscentret. Gången innandess så hade de gjort samma sak fast ännu värre, då hade Icas personal slarvat bort det. Tjejen tom säger nu kommer jag ihåg, jag höll i det i morse men nu hittar jag inte det, hoppas ingen snott det. VA FAN ÄR DET FÖR JÄVLA IDIOTER SOM JOBBAR PÅ STÄLLENA ASSÅ HELT ALLVARLIGT.

Jag har inte ens ord och säga om det mer än ILSKA!!!!!!!!!! Tack för ni förstört min helg!!!!!!!


XoXo Nikki...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0