Piercing i foten..

Denna helgen har jag jobbat så någon myshelg har det definitivt inte varit. Just nu är jag egentligen för trött för att överhuvudtaget röra mina fingrar ens.. Men jag förstår inte varför jag sitter med min laptop i knäet istället för att krama kudden???? Jag har inget bättre för mig så just nu bloggar jag och sitter på msn.. Den roligaste jag pratar med just nu är C som tycker jag liknar Queen Latifah.. Ehh.. Ok.. För trött för att gå in mer på det.. Så det får bli ett annat blogginlägg..

Jag har lagom stora problem med att försöka sova, gör inte saken bättre att John Blund glömmer att nanna mig var och varannan natt iheller.. Tycker inte om att gå och lägga mig för när jag ligger still och allting är tyst så smyger alla tankarna in i mig som inte borde vara där.. Ok jag kan nästan slå vad om att det finns snuskhummers som läser min blogg. Och nej det är inga snuskiga tankar som flyger in i mig utan andra mindre trevliga sådana.

I fredags var det jätte lugnt på jobbet. Men sjukt roligt var det ändå.. Detaljerna sparar jag för mig själv och för de inblandade så klart...  I lördags var det jättemkt att göra på jobb såklart.. Hände också en hel del saker.. Som sagt vi har aldrig tråkigt på jobb för det är alltid något som är på gång.. haha.. Som sagt så lär man sig nya saker varje dag.. Och i lördags var det väldigt lärorikt för mig.. Fick reda på mkt saker om människor jag aldrig hade kunnat tro såna saker om.. Men återigen.. Skenet kan bedra..

Efter stängning när vi städade så piercade jag min fot.. Eller rättare sagt Frank Lucas hjälpte mig.. Jag skulle gå ut från baren helt plötsligt kände jag att det stack rakt in i foten från sidan och jag skrek som en stucken höna.. När jag kollar ner så ser jag att där sitter en namnbricka på sidan av min sko och nålen har åkt hela vägen in.. Snabbt som fan fick jag rycka ut den och jag hade trampat på "Frank Lucas".. Vem som nu har "Frank Lucas" som namnbricka tänker jag inte nämna.. (Ja inte "Frank Lucas" iallafall om det nu är någon som är trögfattad och som läser bloggen) Så nu tack vare "Frank Lucas" så haltar jag som en jag vet inte vad riktigt.. Vill ni ändå veta vem "Frank Lucas" är så får ni besöka oss på jobbet aka Swing Inn.. Vadå smygreklam.. hahaa Fjant

Idag har jag syndat Big Time.. Hahaha.. Johanna var här och vi hade lite mystajm.. Jag gjorde baguetter i ugnen som jag gjorde till mamma som jag inte kunde äta, har varit döö sugen sen dess.. Så idag då jävlar.. haha.. Idag har jag ätit både Baguetter, äppelpaj och en fet strut med glass.. *Mumma* Gissa vem som kommer ha magont lite senare och imorgon.. JAG!! VEM ANNARS.. men det är värt det.. hahaha..


image139

Jag kom på en sak precis.. Vi åt allting i en sjuk ordning.. haha.. Vi var först och handlade.. När vi var och handlade frågade jag Johanna om vi skulle baka äppelpaj, när vi kommer hem ska mamma precis stoppa en äppelpaj i ugnen. Lite sjukt.. Hur som haver så medan äppelpajen är i ugnen så äter vi kulglass på strut och sen gör vi baguetterna och äter.. ahaha.. jaja.. det är ju vi så det chockar väl ingen..

image136

Mammas äppelpaj. Tycker inte den ser god ut på bilden. Men fy fan så smarrig den var.. hihi..

image137

Smarriga grova baguetter med vitlökssmör, sallad, champinjoner och ost.. *Luktar gott*  Och en mega god Passionsfrukt Juice..

image138

Nu ser den god ut.. Med VANILJSÅS.. Innan var den naken i formen..haha  *Mumma*

Det var ju jättefint väder onsdag och torsdag.. Blev på så himla bra humör och allting kändes toppen av snoppen fast det inte var det.. Men visste ju det var en dröm för på fredag morgon så vaknade man ju upp till grått väder igen.. Får väl lära mig att älska gråa moln istället..


image129

 

Mitt försök att fotta solen.. hahaha..


image130

Mitt andra försök att fotta var då MIN blåa himmel.. =)



image131

Louise på väg till jobb.

image132

Och jag också på väg till jobb. Fast med ett PÅKLISTRAT SMILE.

image133

Det sägs att choklad&vanilj är en bra blandning.. haha

image134

Vår kära personalmat.. Fisken ser så krispig och smarrig ut att jag saglar (eller hur det stavas). Ser nog helt vanlig ut i andras ögon men jag har ju inte fått äta vad jag vill på snart två veckor utan levt på "välling" pga magen.. =(

image135

Här har ni mig.. Snyggare än så här har jag nog Näääver varit.. hahaha.. Varit vaken i mer än 24 timmar och på väg hem från jobb.

Obs!!! Den sista bilden kollar ni på eget ansvar. Den tilltalande (läs mig) står inte för framtida mardrömmar.

♥ XoXo Nikki.. ♥




Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

haha okej, hm jag delar först på min ballerina och sedan använder jag den ljusa delen till att skrapa upp nougaten sedan den mörka delen sist! :D

jo.. jag fattar.. jag har haft ungefär sån lugg innan fast tjock.. men en tunnare sån lugg kanskvore fint. :)

2008-02-18 @ 11:35:54
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: puttefesken

Vadå slå vad, du vet ju att jag läser din blogg Nikki...

2008-02-18 @ 11:52:35
Postat av: Tess

Svar: Åå de var så lite så. Jasså så de sliter inte på håret de trode ja att de skulle göra det.
De är jätte fint med de håret blir så fint sen när det blir klart å så. Oj har du haft det så längt oj. =) Får se om jag gör det eller inte. Just nu kommer jag inte ha råd eller inte sen heller känns det som efter vi sparar pengar till våran bebis som skall komma nu till sommaren de är så mycket man skall köpa å så. Så jag får se hur det blir med det. Men de är super snyggt. =)

2008-02-18 @ 12:57:19
URL: http://cutetess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0