Ligger De Ovanför Mig Så Funkar Det

Killarna är inte mkt bättre men de har iallafall principer (ok undantag finns det överallt). De flesta killarna rör absolut inte en brud som polarna har "haft". Alla de där "självklara reglerna" för killarna existerar verkligen inte för oss tjejer. Tjejer är kapabla till ALLT när det gäller att haffa en kille hon har fått upp ögonen för. Alla medel som går att använda används. Kan trampa över lik för det. Ett ord. ALLT!!! Det är helt sjukt!! TJEJER ÄR BLAND DET VÄRSTA SOM FINNS!!!

Men frågan är varför?? Den analysen skulle jag vilja ha. Jag menar, det finns tusentals andra, varför just den som någon annan "såg först". Jag vet att förbjuden frukt verkligen är något man alltid är sugen på. Men hur kan man vara så grymt elak att man kan göra vad som helst, tom mot sina vänner för att få som man vill. Jag försöker inte framstå som en ängel, jag har också gjort saker under mina dagar. Men jag har aldrig skadat en kompis för att få som jag vill.

En kille som en polare har dejtat/legat med/är intresserad av eller whatever, vill jag inte ens titta på. Får jag upp ögonen för honom så är det på vänskapsnivå för att jag tycker han verkar vara en bra människa/vän, absolut ingenting annat. Spelar ingen roll hur snygg han är eller vad som helst, har någon annan varit där först så ser inte jag det snygga eller det underbara och perfekta längre. Jag vet inte?? Jag är skum jag vet. Det är samma sak som om man skulle träffa en mega snygg kille/tjej och han/hon har värsta attityden och/eller är otrevlig osv osv, man tappar det intresset man hade från början för att det var bara ett as liksom.

Om din polare träffar en kille/tjej och han/hon inte vill att ni ska lära känna varandra. Är det då dig eller den respektive som polaren inte kan lita på? Eller handlar det om att polaren har dålig självkänsla och är rädd att du ska komma in i bilden och "ta över"?

I exakt ALLA mina förhållanden/dejter så har jag förlorat minst en "tjejkompis". Antingen så har hon varit intresserad eller så vill hon bara förstöra för att han verkar vara ngt bra. Och jag får ju absolut inte ha det bättre än vad någon annan tjej runt omkring mig har det för då råkar jag illa ut.


De är jättebra vänner så länge de ligger ovanför mig på topplistan och alltid är i centrum.. Always and forever..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0