Kysser STHLM Adjö.. *suck*

"Fällde en vacker liten tår när hon vände sig om för att ta adjö av den underbara huvudstaden Stockholm och kramade sina vänner hårt.. Fällde ytterligare en tår när hon tänkte att det kommer dröja innan hon återvänder tillbaka.. Och en tredje tår när hon tänkte på vad hon hade att vänta sig när hon kom hem.."

Hahaha.. Vad var det där för något?? Och vart kom de ifrån?? Ja jag har ingen aning.. haha.. En gast som flög i mig..

Nu är jag hemma igen och det är faktiskt sant att jag redan saknar Stocholm.. Varför flyttade jag inte dit för gott?? Varför kom jag tillbaka?? Varför varför?? Den frågan lär jag aldrig få svar på..

Snabbisen i Sthlm var alldeles underbar.. Hade sjukt roligt och sjukt mysigt och sjukt stressigt med alla möten.. Kändes som om jag var där i trettio minuter fast jag var där faktiskt en och en halv dag.. Mer detaljerat om vad jag sysslade med där uppe kommer senare.. Just nu är jag för trött.. Har sovit typ två timmar.. Vill inte sova heller för då kommer jag bara sova bort hela dagen.. Jag kanske lyckas somna tidigare ikväll om jag lyckas hålla mig vaken??


image148

XoXo Nikki...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0