Kommentarer..

Eftersom jag inte vill kommentera i min egen blogg för det känns si så där.. Den som har läst de inlägget och kommenterar kanske missar att jag kommenterat tillbaka på samma inlägg.. Det brukar vara så för mig iallafall.. För jag bläddrar ju inte tillbaka där jag redan varit o läst.. Ok jag vet inte vad jag försöker komma fram till.. Klockan är halv tre och jag ska dejta John Blund men innan dess så tänkte jag svara till lite kommentarer till folk som inte har blogg jag kan svara till...

Christian Widman Karlsson:

Jo Chuck And Larry var megaball. Kul du håller med din fjant. haha.. Kinesen och sin cirkelförklaring?? haha.. Glöm inte att jag har lite kinesiskt blod som rinner i mina ådror så Jackie Chan kanske är min nånting släkt nånting so watch out buddy.. haha..
Dessutom så var han faktiskt ingen kines.. Det är ju han vad han nu heter som spelar en wannabe kines bara..*snyft*

Angående min Magic Bullet, jag höjde precis hans position till en av mina bästa vänner igår. Så talar du om för mig att han kommer dö? Vad är detta? Vadå glädjedödare? Jag tycker ju om honom! *snyft* Vadå gummipackningen?? Min Magic Bullet är av plast och inte gummi så du drömde antagligen och pratade om dina andra gummisaker som brukar spricka/gå i sönder.. *asg*

puttefesken:

Jag vet att det är snuskhummers som läser min blogg, speciellt du. Har ingen aning om vem du är men jag har mina snuskiga tankar om dig ändå.. ahahahha..
Och förresten.. Jo jag gör exstensions på killar.. Ska vi ha en dejt?? Och du.. Jag gör inte det på första dejten.. Asså dina exstensions då och tänk inte på annat nu.. *asg*

Lollo Rosso:

Din basshunter blogg kommer.. Det är helt sent nu, så det är inte roligt längre.. Men ja den kommer upp nångång.. haha..

Sist men inte minst herr/fru annonym:

Det är rätt kul att vi pratade om dig häromdagen. Jag nämnde för en polare att jag inte hade fått några elaka kommentarer än så länge på min blogg.. Osså dyker du upp.. Vilket sammanträffande.. När man pratar om trollen så.. Om du tycker jag är så sjukt störig varför läser du min blogg?? Jag har inte bett dig eller?? Du ger mig en fråga som "Vart är du vacker någonstans?, varför sägs det du är skitsnygg? Jag ser ingenting. Och du skriver som en kråka"

Var i min blogg har jag någonsin skrivit jag är skitsnygg?? Måste ha varit min lilltå som skrev det för jag kommer inte ihåg att fingrarna gjort det iallafall.. hahaha.. Sen vet jag att jag har stavfel och en massa annat som är fel i min text.. Har väl inte heller påstått jag skriver perfekt eller??

Gulligt att du orkar printa ner nästan en halv A4 och ge mig en massa kritik. Hur lång tid tog det?? Jag orkar inte med dig mer iallafall.. Fortsätt läs och njut eftersom du inte verkar ha något eget liv.. *Lööve*

Ps. Jag hoppas du vet om att det går att kolla upp dig om jag hade haft viljan. Men nej. Roar detta dig så varsågod darling.

♥ XoXo Nikki.. ♥

Kommentarer
Postat av: Puttefesken

Tänk nu Nikki, Putte = Patrik, Fesken måste ha nått med fisk att göra. Använd huvut plommongurkan :)

2008-02-20 @ 07:41:15
Postat av: tess

De förståd jag också att du inte hade samma hår i sex år. okej så man byter ut det runt var tredje månad där ser man.

Yes de är baby på gång här. Tack tack. Är sbart 23 nu till april. Är i vecka 20 så jag har gått hälften snart..

2008-02-20 @ 11:48:55
URL: http://cutetess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0