Kärlek På Menyn...

image154

Kärlek på menyn heter den på svenska.. Denna filmen har vi ugglat till idag.. Så sjukt mysig var den.. Jag trodde faktiskt denna filmen var överskattad.. Men den var jättebra faktiskt.. Hon är ju bara så sjukt vacker.. Catherine Zeta Jones..

Är inte på humör idag.. Så borde gå och krama kudden och invänta en ny dag.. Just nu är jag så sjukt trött på allt och alla typ.. Återkommer imorgon med mer information om detta möget jag fastnat i.. Godnatt så länge!!!

XoXo Nikki...


Kommentarer
Postat av: Puttefesken

Fan nikki, du snodde ju min idé om att blogga om film. Såg och no reservations i förra veckan, en sån där skön må-bra-film...

2008-02-26 @ 22:29:49
Postat av: Mikaela Olguin

Den är ju så sjukt mysig :)

2008-03-03 @ 20:25:27
URL: http://mikz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0