Kan Inte Andas...

Jo lite kan jag väl andas annars hade jag ju inte varit levande.. Men fyy i helvete va jobbigt det är att andas idag.. Har städat så himla mkt och igår när jag skulle gå igenom alla skokartongerna så var där ju en och annan dammråtta bakom alla lådor.. Och som dammallergiker så mår man inte så bra av det.. Jag hade svårt att andas igårkväll och när jag vaknade var det ännu jobbigare, visste det inte var förkylning för det känns helt konstigt i näsan.. Sen "kom jag på" att jag är ju allergisk mot damm o skit o mög.. Det känns som desto mer jag städar desto mer skit hittar jag att städa och snabbare samlas det damm???

Förresten jag kom på en rolig sak.. På tal om att "glömma" att man är allergisk.. Hittade ett par skivor igår med "gamla" kort.. En skiva som är från Holland förra året när jag, Johanna och company var där.. Så sjuka kort.. hahaha.. Ett par kort där vi står bakom björkträden och sysslar med jag vet inte vad.. Inte undra på att näsan rann och ögonen både svullna och kliade då också.. Jo men jag hade ju då också "glömt" att jag är pollen allergiker..hahaha.. Nikki i ett nötskal som vanligt...


image104

Skulle Johanna fottas eller skulle trädet fottas?? Väldigt snett vilket som..

image105

Aaaahiiiiiiihiiii


image106

"Deeeeet hääääär är då ett björkträd"

image111

Jag syns inte här va??


image108

Sjunger jag med trädet eller vad gör jag?? Eller bråkar vi?? "Haaaaaaaajjjaaa"



image109

Jag tror Johanna verkligen försöker bevisa att hon har större ögon än mig?? hahaha..


image110

Fick en snygg kommentar av snäckan Richard på denna bilden "va fan om du e allergisk e det inte så smart va"
Mitt försvar är: "Nej jag vet, jag kom på det, SENARE!" hahaha..


 

image107

Varför togs denna bilden överhuvudtaget??Tyckte någon det var en fin utsikt eller?? hahaha..


Så kul med såna gamla mongo kort.. hahaha.. De ska jag minnsann o da spara tills jag går med min rullator hem till polarna och visar mina kort från mina unga dagar.. hahahaha... Vilken syn jag fick precis..

Idag har det inte hänt speciellt mycket.. Allergin tar död på mig så har inte orkat göra så mkt.. Det var varmvattensbad idag så tjejjerna har varit o gymmat (stavas det med ett m eller två? glömmer alltid) o badat o solat de jävlarna.. Utan mig.. snöööft..

Istället var jag ute och gick en långrunda med Malin och vargen.. Vi var ute mer än en timme.. Snacka om att jag frös när jag kom hem.. Trodde inte det var så kallt ute så tog bara på mig en fet tjocktröja.. Men det hade behövts vinterjacka för det var verkligen brrrrrrrrrrrr.... Men det var jättemysigt och jätteskönt för det var sånt härligt friskt klimat ute..

Lagade mat till mamma innan idag också.. Wokade äggnudlar med grönsaker och kyckling.. Tog ingen bild för jag glömde så denna bilden är från när jag och Louise lagade nästan samma rätt.. Men den jag gjorde till mamma idag såg annorlunda ut för jag hade andra grönsaker och använde andra kryddor.. Så sjukt sugen jag är på riktig mat.. Vill börja äta snart igen.. Hatar att vara dålig.. =(((


image112


♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer
Postat av: Cris Design

haha du likna queen latifah på sista bilden

2008-02-14 @ 18:26:00
URL: http://crisdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0