Jag Ljuger Inte...

Jag sa att jag skulle vara tillbaka och blogga och jag menade faktiskt allvarligt denna gången.. Haha.. Men vad hände?? Alltid när jag bestämmer mig för någonting så händer det någonting självklart.. Jag blev jättedålig och inlagd på sjukhuset och har fortf. inte blivit bra. Men den historien orkar jag inte ta upp just nu..

Idag har jag försökt komma på benen lite mer och försökt att städa lite.. Städade i fem minuter och var tvungen att vila i fem minuter osv osv.. Så kan inte påstå att jag har varit effektiv idag.. Johanna kom förbi en snabb sväng innan jobb så vi bestämde oss för att handla lite grönsaker och laga mat.. Jag får egentligen inte äta överhuvudtaget enligt läkarna men brukar jag lyssna eller?? Nej precis.. Har levt på "välling" i snart en vecka och jag blir tokig snart.. Hur som haver.. Vi skulle laga potatisgratäng och när Johanna kom på att jag inte ska äta kött på en månad (också en annan historia) så skulle hon också köra vegetariskt idag..  Så söt.. Så vi skulle ha potatisgratäng och stekta grönsaker och sallad.. När jag upptäckte vitlökskroketter så blev jag jättesugen och vi skulle ha det också.. Sen såg jag baguetter som jag skulle kleta på vitlökssmör och sen in i ugnen.. Japp vi luktade inte vidare gott efter maten..hahaha.. Det gick inte mer än fem minuter efter jag var färdig med maten.. Så sjukt ont i magen jag fick igen.. Jag ska nog lyssna lite bättre på läkarna och fortsätta äta,dricka och krama min "välling". Kröp upp i soffan och kramade täcket och började nästan gråta så ont jag hade..

image101

image102


♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Nu har det kommit upp ett par nya tävlingar igen hos mig... kika in vettja!

2008-02-12 @ 02:19:25
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0