JAG BLOTTADE MIG FÖR POSTGUBBEN

Om du tittar på mig, rör på mig, luktar på mig och studerar mig riktigt... Så ser jag vaken ut.. Men egentligen är jag inte vaken för fem öre.. haha.. Jag skulle ju lägga mig "tidigt" igår/inatt ju.. Sa Godnatt till laptopen typ kvart över ett.. Men inte kramade jag kudden efter det.. Efter jag slängt in blogginlägget så ja, jag vet faktiskt inte vad jag gjorde?? haha..

Jag somnade kanske vid tre.. fyra och en halv timme senare, alltså halv åtta ringer det på dörren som aldrig förr.. Först trodde jag det var en dröm, sen hör jag att det fortsätter att ringa och att vargen blir helt hysterisk därute, upp studsar jag snabbt som blixten.  Ögonen halvöppna och fattar ingenting, när jag redan har kinesögon som aldrig är helöppna..haha..
När jag öppnar så är det postgubben som ska leverera mitt hår till kunden jag ska ha senare idag. Han tittar och hälsar med värsta smilet som om han varit vaken hela livet..

Jag fick en konstig känsla och tackade snabbt för mig och stängde dörren.. När jag trippar mot sovrummet och går förbi speglen i hallen backar jag tillbaka för att kolla en extra gång med mina halv öppna ögon.. JAG HAR ÖPPNAT FÖR POSTGUBBEN OCH STÅTT FRAMFÖR HONOM MED VÄRSTA RUFFSEN I HÅRET, BRÖSTVÅRTORNA I VÄDRET (EHH NEJ JAG HADE INGEN KONSTIG DRÖM UTAN DET ÄR SVINKALLT I LÄGENHETEN) OCH SVARTA HOTPANTS MED KONSTIGA SNÖREN SOM BARA HÄNGER OCH SKRIKER DRA AV DE TYP..HAHAHA.. Det enda som saknades var ju typ att snobben skulle sitta på mina hotpants och att linnet skulle vara genomskinligt, fast å andra sidan behövdes ju inte det för att bröstvårtorna skulle titta ut.. Tänk om han trodde att jag ville visa upp mig sådär... Oh my god!!! Vad tänkte jag med?? Eller ja, jag tänkte ju inte!!! HÄDANEFTER SKA JAG SOVA MED BH, MUNKTRÖJA OCH TERMOBYXOR/SKIDBYXOR!!!!

 
image157


Jag hoppas ju att det VERKLIGEN inte är som vissa säger, att så som morgonen börjar kommer dagen sluta.

XoXo Nikki...


Kommentarer
Postat av: S A R A

svar : hehe neej har inte hittat dem, e inte i sverige... men sura bilar har jag smakat , skitgoda jue ^^ kram Z

2008-02-27 @ 11:02:04
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Tess

Jaa men de är skoj att fixa å trixa med hår å sånt.
har klippt mig själv i sex år sen mina syskorn och sambon också några vänner med.. och dom blir alltid nöjda. Aa så du har en hel del kunder hehe. härligt.

Nix vi vet inte vad det blir men vi har en känsla av vad de blir för något. och vi tror de blir en tjej men vi kan ju ha fel också.

Nää gillar inte heller dom dära däcken/hjulen till bilar men dom sura bilarna måste du prova vett jag =P

2008-02-27 @ 11:38:37
URL: http://cutetess.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

cool bild!

2008-02-27 @ 12:06:27
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: anonym

GRRR! jag ska börja som budman! / sötlöken

2008-02-27 @ 16:57:41
Postat av: Anonym

din rumpa är fet och fläckig

2008-02-27 @ 17:59:08
Postat av: Anonym

hahaha men gumman då.. synd det inte var jag som var postmannen

2008-02-27 @ 18:24:15
Postat av: Sessan

Du, jag har verkligen försökt att jaga honom... men han svarar inte! Får se om jag orkar ta tag i det. Det var ju nåt år sen det här var!

Tycker att det var ävldigt oseriöst av honom. Det var flera som oxå undrade varför de inte fick sina priser. jag skiter i plåtning om det är det han inte har tid med, men jag vill ha mina presentkort!

Fan va det regnar! det är typ det enda det gör... bläääää =(

2008-02-27 @ 23:14:39
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0