Gossip Girls Tittar på Gossip Girl...

Idag har jag inget vettigt att skriva.. (Har jag någonsin haft det??) Har inte hänt så värst mkt idag.. Träffade mina Gossip Girl innan för vi skulle kolla på Gossip Girl ihop.. Mina underbara töntar som gjorde mig sällskap var Emma, Johanna, Sara, Emilia och tom Shira kollade på tv med oss.. haha.. På tal om Gossip Girl så frågade någon mig för ett tag sen om jag alltid använt XoXo eller typ fått det från Gossip Girl.. Och svaret är att jag inte snott det från Gossip Girl utan jag snott det från T.. hehe.. Och ja det har jag använt länge.. Typ sen jag började blogga på Lunarstorm då det hette dagbok??hahaha.. Har faktiskt inte ens lagt märke till att de säger det i slutet av serien förrän jag blev påpekad/frågad.

Fick ett intressant samtal innan om en sak, men jag har inte riktigt bestämt mig så jag väntar med att berätta vad det är.. =))

image143

Har ni smakat de nya tra-la-la chipsen, med smak av Italien?? Om inte så gå och köp dem, för det är bara limited edition. haha. Nej men allvar. De är faktiskt goda.. Drömde mig tillbaka till Milano när jag åt de..*skratt*

Nej nu ska jag faktiskt gå och dejta John Blund.. För imorgon ska jag ragga någon som kan Photoshop och/eller Indesign. För jag orkar/hinner inte både lära mig och göra det som jag vill.. =))

Sov Gott & Dröm Sött!!!

♥ XoXo Nikki.. ♥


Kommentarer
Postat av: S A R A

ska nog prova de chipsen :)

2008-02-22 @ 14:29:48
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0