Forever Is Just Bullshit

Minnen är fina att ha.. men samtidigt kan minnen göra väldigt ont.. de kan öppna sår som man trodde läkt.. Jag har kommit in i en sån period där jag inte känner igen mig själv.. Jag städar konstant för jag ska slippa tänka.. Jag shoppar en massa, egentligen onödiga saker.. Ska jag gå till Ica för att handla mjölk har jag helt plötsligt plockat på mig en massa saker för flera hundra utan att jag ens hinner tänka.. Jag blir irriterad för minsta lilla.. Och humöret svänger lika snabbt som berg och dalbanan gör..

Häromdagen när jag städade och kom till mina smycken så höll jag i en ask jätte länge och bara stirrade på den.. Jag vet faktiskt inte varför, jag vet inte vad jag tänkte, jag fick en blackout. Tills vargen skällde och jag vaknade till.. Jag öppnade asken och där låg det.. Halsbandet jag inte har velat komma ihåg att jag äger.. Halsbandet med första bokstaven i mitt namn i äkta silver och diamanter.. Halsbandet jag en gång i tiden älskade.. Upptäcker kortet som ligger i.. Läser vad som står i det.. "Jag uppskattar allt du gör för mig gumman. jag kommer aldrig glömma det. Jag kommer alltid finns för dig no matter what. Love you"

ALLTID FINNAS FÖR DIG?? NO MATTER WHAT?? Och var i helvete är du nu då?? Och varför backstabba du mig när jag behövde dig!!!



En gång i tiden var det du och jag mot hela världen.. Varje dag.. 24 timmar om dygnet.. sju dagar i veckan.. var det du och jag.. vi var som syskon.. du var min själsfrände.. De bitarna det saknades av mig fyllde du i.. En massa skoj, stök, bus, kärlek, allt allt allt delade vi.. Vi kunde inte ens äta varsen glass, vi skulle dela. Allt vi gjorde var så sjukt underbart.. Jag kan inte komma ihåg en enda stund där vi hade tråkigt under sex års tid..

Ofta tänkte jag på att det var för bra för att vara sant.. Men det var sant.. iallafall under sex års tid.. Helt plötsligt så vände det.. jag fick ett spjut rakt i hjärtat när jag minst anade det..  jag ljuger om jag säger att jag inte fick förvarningar... Jag märkte att du hade förändrats och saker och ting inte riktigt var som förut.. men jag älskade dig för mkt och det gjorde för ont för att kunna tro något sånt.. Jag blev blind och förbisåg alla varningar jag fick..

I slutet tog jag all skit du gav mig.. Utan att blinka.. Det gjorde så sjukt ont men jag vågade inte göra ngt annat.. Du var en del av mitt liv.. Du blev en syster jag aldrig hade.. Nu har det gått ett år sen jag såg dig för sista gången.. Jag vet inte om jag älskar dig längre??

När du försvann från mitt liv tog du med dig en bit av mig.. Som aldrig kommer bli hel igen.. Det kommer aldrig läka.. Det kommer alltid vara ett öppet sår som påminner mig om händelsen..

Jag hade klättrat upp på toppen men du kunde inte stå ut med att se mig där uppe så du knuffade ner mig till bottens botten.. Än idag har jag inte kommit upp än.. Jag ligger inte på bottens botten men jag ligger fortf. där nere någonstans.. Du lyckades.. Du vann.. Du fick som du ville.. Du knäckte mig totalt och tog ifrån mig allting.. Men glöm inte att det var DU som lärde mig What goes around comes around.. En dag kommer jag nå toppen igen.. Det kommer ta tid.. men tiden har jag..

Efter allt som hände var det ett helvete.. Men det räckte inte.. Du skulle göra det ännu värre för mig.. Du önskade nog verkligen jag skulle ta mitt liv.. Var jag än gick fick jag höra rykten och snack.. Du skulle verkligen ta ifrån mig chansen att någonsin kunna komma upp igen..

Det gör så fruktansvärt ont att tänka på det.. Fast det har gått mer än ett år.. Tårarna rinner som ett vattenfall varenda gång.. Jag älskade dig verkligen med hela mitt hjärta.. Du hade kunnat få mitt liv utan tvekan om du hade varit i nöden.. Hela sanningen om varför saker och ting blev som det blev vet bara du och jag innerst inne.. Men jag måste säga att du är grym på att hitta på historier för när du har smutskastat mig och berättat "storyn" för folk, du kanske ska hålla dig till en och samma story..

Men som sagt.. Sanningen?? Det spelar mindre roll nu.. Du har gett mig livets största läxa.. Innan detta hände trodde jag att jag varit med om det mesta och att det inte fanns mkt som kunde chockera mig.. Men efter backstabben du gav mig, nu finns det verkligen ingenting som kan chockera mig.. Jag hoppas du är förberedd på allt som kommer slå tillbaka till dig själv för allt du har gjort mot mig..



♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Cris Design

orka läsa de 5 första raderna.. haha

2008-02-28 @ 11:33:00
URL: http://crisdesigns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0