FilmTajm...

Nu har mina underbara tjejjer precis lämnat mig..*Snyft* Vi har kollat film och krängt massa choklad o popcorn.. haha.. Inte bra för min mage nej det vet jag redan om.. Vi kollade på två jättebra filmer.. De måste ni ABSOLUT se..

Det är kul att tänka efter hur man sitter och sånt när man kollar skräckisar.. Jag har alltid fötterna uppe plus täcke och ska alltid sitta i kanten bredvid någon annan som jag kan skrämma eller som jag kan ta tag i när jag blir rädd..haha.. Emma sitter hopsjunken i soffan med fötterna helt raka nere på golvet och alltid ska sitta bredvid någon.. Johanna sitter oftast ensam på fåtöljen med benen på andra fåtöljen.. Jag vet inte varför men att ha fötterna uppe och ett täcke känns som en trygghet.. hahaha..

image151


 

Denna var sjukt bra.. Helt oväntat vad som egentligen pågick.. Denna borde typ alla killar se.. Och sluta underskatta brudar..haha.. Nej men den var faktiskt HELGRYM!!!!!!!



 

image152

Först när jag såg trailern på reklam när jag skulle kolla på någon annan film så trodde jag den skulle vara bra. Sen fick jag för mig att det nog var en B film.. Men den är faktiskt också jättebra.. Helt klart värd att se också.. Har hört att det är många som inte förstår slutet.. Man tycker nog den är knas om man inte förstår slutet och fattar budskapet.. Uppskatta det man har är något man alltid ska komma ihåg!!!

XoXo Nikki...



Kommentarer
Postat av: tess

Okej där ser man. aa så du är galen på att ändra hårfärg å så hela tiden hehe. men de är ju det som är kul att man kan göra det. =)
har du många kunder hos dig som förlänger sitt hår?

Ja de skall allt bli mysigt med en sommar bebis längtar massor tills dess =)

2008-02-25 @ 11:16:29
URL: http://cutetess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0