Exstensions Taaaajm...

Shit idag när jag vaknade så trodde jag inte det var sant.. Jag fick gnugga mina ögon två gånger och nästan knipa mig själv för att se så att jag inte drömde.. Heeela himlen var blå och solen var framme.. Jag sa för någon dag sen att jag nästan har glömt hur solen ser ut för den har inte varit framme länge, han (eller vad solen nu har för kön) kände nog att jag saknade honom.. hahaha.. Såå sjuuukt underbart väder.. Humöret var på topp.. Vargen var helt upp i varv.. Vi har nästan bott ute idag.. Sååå skööööönt.. Gick en mega långrunda med honom.. Ringde Johanna och skulle trilla förbi på kaffe men hon skulle till hästen Valle för han hade skadat sig.. =((

Så jag och Vargen vandrade vidare.. Vi var nog ute i två timmar eller något sånt.. Lääänge var det iallafall.. Så mysigt.. När jag kom hem fixade och trixade jag lite.. Sen skulle jag och vargen ut o leka igen.. Måste ju passa på när vädret väl tillåter en att vara ute så mkt.. Vi hann inte vara hemma mer än ungefär fyrtio minuter så slutade Malin och droppade in. Så då var det dags för mig, Malin och vargen att sticka ut igen.. haha.. Vi stack ner och köpte en jättefin bukett med rosor och gick vidare till brossans grav för att sätta den.. Blev ingen bild tyvärr =(( 

Alla ♥Hjärtans♥ dag idag.. Hoppas alla mina nära och kära har haft det underbart.. Alla trodde jag skulle må helt dåligt av att fira dagen som singel.. Har ju annars firat fyra Alla ♥Hjärtans♥ dag med Jeppe.. Men men.. Jag överlevde trots allt.. Haha.. Jag vet inte om jag hade känt mig deprimerad ifall det hade varit grått o mulet och dåligt väder.. Men idag var vädret så fint och jag kände mig helt pigg.. Har inte ens tänkt på det..

Jag blev påmind om mina underbara dagar med Jesper när jag var inne hos floristen och skulle köpa blommor till graven.. Hon sa att det var tur jag kom nu för det var mega kö innan för hon hade nyligen bundit en stooor bukett med 100st en meters rosor.. Och samma tjej skulle få den stooora Miranda nallen som är en meter hög. Så sa hon den tjejen som inte blir glad, det måste vara något fel på henne. Hahaha.. Jag var med om samma sak när jag var tillsammans med Jesper, och glad är bara förnamnet.. Jag älskar rosor, jag älskar miranda nallar, och jag älskar Jesper..  Det var inte mer än perfekt.. Men men.. det var det förflutna.. Fina minnen för livet har jag iallafall..

Idag har det varit exstensions taaajm för mig.. Så just nu har jag så sjukt ont i min hårbotten för fästena sliter sönder min hårbotten..hahaha.. Hoppas John Blund kommer med MKT sömnpiller ikväll för det krävs för att jag ska sova med de här spikarna i hårbotten..

Här är liet bilder på Louise aka Lollo Rosso by me.. Steg för steg hur hon såg ut innan jag blev färdig.. hihi..

             


image120


Jag tyckte Louise skulle passa i dreadlooks så jag testade en men hon höll inte med så vi fick plocka bort den.. =((

image121


Såhär blev resultatet och Louise blev ännu sötare än vanligt.. Ändå är denna bilden tagen innan håret är klippt och stylat.. =)) Hihi..

Här är lite bilder på Sara steg för steg innan jag blev färdig med henne.. hihi..

        


image127


Så här blev resultatet på söta Sara.. Dåligt ljus så man ser inte färgerna så bra men jag lade i olika blonda nyanser så det smälte in i hennes egna hår eftersom hon själv hade så många olika blonda.. Det blev ubersnyggt..

Ps. Har ni märkt så duktig jag är på att dela upp min text. Fick ju klagomål häromdagen att allting sitter ihop och det är jobbigt att läsa..*ler* Dock orkar jag inte läsa igenom det jag skrivit så stavfelen och att styckena kanske inte hänger ihop.. Ja det får ni leva med.. hihi..

♥ XoXo Nikki.. ♥



Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, det här kanske är en dum fråga,
men jag undrar hur du äter din ballerina? :D

läs mer här; http://mydearbylia.blogg.se/1203033889_hur_ter_du_din_baller.html

2008-02-15 @ 01:31:59
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

jag har faktiskt redan läsare så det räcker.. men undra faktiskt tro det eller ej. Och om du hade läst inlägget så hade du även läst hur jag käkar min ballerina.. men du verkar ju ej bry dig så fattar ej vf du frågar :)

2008-02-15 @ 02:01:10
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Usch jag är så glad att jag slipper extensions, verkar vara så mycket jobb med det ,P haha :D

Ja nu e jag i Sthlm! :D

2008-02-15 @ 09:25:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sessan

Det har hänt massor, men vill inte "skylta" med det på bloggen! Just nu mår jag jättebra och allt går bra för mig. Hoppas det är så med dig oxå... iaf snart! Vad är det som har hänt egentligen? Jobbigt med såna perioder, jag ahde en jättejobbig period för några år sen! Det var det värsta! blää när jag tänker tillbaka på det.

Stockholm fashion week, oja! Det var jätteroligt, även om jag jobbade mest! Missade som sdagt pressvisningen men fick iaf en liten goodibag från Friis & Company! PUSS SÖT

2008-02-15 @ 14:58:29
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: tess

Så snyggt det blev med era hår blev bra ju.

Skulle själv vilja ha lös hår å så men sambon tycker att ja skall spara det i stället för att slänga ut massor med pengar på hår sen att de slits på håret säger han. Men får se hur det blir med det men orka sitta på salog å fixa det blir nog jätte dyrt å så skulle jag tror. Vet inte vad det kan kosta. Har inte kollat upp det.
Får se hur det blir med det..

Är allt avundsjuk på er med eran fina hår å så =)
Snyggt. =)

2008-02-15 @ 15:53:55
URL: http://cutetess.blogg.se
Postat av: Puttefesken

Gör du extension på killar också Nikki?

2008-02-15 @ 20:10:31
Postat av: Lollo Rosso

så har du lagt in den extremt fuuuula bilden med sling-mössan på !!!! hahahaha skrattar ihjäl mig.
Hur går de me basshunter-bloggen? ;)
still waiting on my surprise darl !!! :) hihi
hörs sen sötlök

2008-02-16 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0