♥ Mina Söta Besökare.. ♥



Jag har bara varit tillbaka i några få dagar i nörd bloggandet.. Och vips så har mina besökare stigit som bara den.. Men vilka är ni?? Varför kommenterar ni aldrig?? Såå jävla tråkigt.. Jag vet att jag har en massa snokare som inte vågar för stå för det.. *pikar* Men alla på statistiken kan väl inte vara snokare eller?? *grubblar*

PS: NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT NI KAN LÄGGA TILL MIG PÅ "FÖLJ BLOGGEN" IKONEN PÅ VÄNSTER SIDA UNDER MIN BILD.. SÅ VET NI NÄR JAG HAR UPPDATERAT.. =))

♥ XoXo Nikki.. ♥

Uppdaterar senare: Varför syns inte mina ♥:an på rubriken? Utan enbart här och på vänsterspalten?? Snyft..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag snokar inte :D
Fin bloggdesign, lite avundsjuk faktiskt :)

2008-02-14 @ 02:35:21
URL: http://lindanyberg.blogg.se
Postat av: Johanna

Ha en bra alla hjärtans dag :)

2008-02-14 @ 11:09:08
URL: http://minhundochjag.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag köpte lite fina saker till mig själv i present idag så det känns rättså ok ändå ;)

2008-02-14 @ 16:10:06
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Lollo Rosso

Min lilla snutte :) hihi
tycker så synd om dig..
Hur blir det med basshunterbloggen? ;)
Glad Alla

2008-02-14 @ 16:31:50
Postat av: Lollo Rosso

haha va konstigt att inte allt kom med :P skulle ju stå: Glad Alla

2008-02-14 @ 16:33:26
Postat av: Lollo Rosso

åhh ja blir tossig, haha :P
gick visst inte att skriva ett hjärta med en sån pil och en trea.. aja. skulle iaf stå:
Glad alla HJÄRTANS Dag hahaha

2008-02-14 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0