"Min" Hane Flög Inatt..

Igår så hade jag lite saker att ordna osv.. Sen så orkade jag inte röra mig mer, iallafall inte göra något vettigt.. Så jag träffade en kompis i Malmö en snabb runda för att sen bege mig vidare och ha kramkalas med "min hane" innan han skulle bege sig med flyget.. Han ska visserligen inte vara iväg så länge men det känns ändå ruttet.. Saknar honom redan.. Eller ja det gjorde jag redan igår efter jag åkt hem och jag fick meddelande om att han var på flygplatsen och saknade mig..

Dagarna brukar ju försvinna förbi snabbt för min del, men denna veckan känns verkligen mega super duper seg.. Vädret o allting, och det gör ju inte saken bättre att han nu också lämnat mig.. *snyfta*  Vem ska nu vara solstrålen i mitt liv som skiner när solen inte gör det?? Fan va löjlig jag är.. Vi kan fortf. prata och skicka sms.. Men det känns ändå annorlunda för när någon inte är "hemma" så vill inte jag "störa"

Jag har det verkligen inte lätt.. hahaha..

♥ XoXo Nikki... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0