Jag Var Kanske Duktig??

Jag kanske var duktig igår iallafall.. haha?? Jag storstädade och tvättade.. Sen var det iväg med bästisen och handla det sista som behövdes för middagen jag skulle laga till bästisens familj.. Det var så gotte.. Mätta och rullade fram gjorde vi.. hihihi..

Jag mår fortf. inte alls som jag ska.. Vill bara bli friiiisk.. Känns som om jag är nerdrogad eller nåt, helt groggy o konstig..
Jag vaknade ganska tidigt, gick ut med vargen sen skulle jag fortsätta städa, men allting bara snurrade så jag gick och lade mig igen istället..

Skulle träffa hanen idag men jag orkar nog inte det.. Skulle till kontoret o hämta upp en sak men orkar inte det heller.. hehe.. Känner mig helskum.. Men jag vill ändå inte bara ligga o dega så nu ska jag ta och stoppa i mig en pilla och sen ska jag fortsätta städa o ha mig.. Vi hörs sen så får jag se hur mkt jag hunnit göra.. hahaha..

Pusss så länge..!!!!!!!!!!!




♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gumman, snygg pose babe

2008-08-25 @ 13:00:00
Postat av: Anonym

hahaha vad är det det heter nu igen?? Rullekärra?? ahahaha cp barn ni är

2008-08-25 @ 13:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0