Inte Min Dag Idag

Fast å andra sidan vilka dagar brukar vara min dagar???? Typ INGEN nu förtiden.. så trött på allt asså.. Jag orkar inte mer.. Åhhhhhhhhh


När jag vaknade kändes det toppen, men det vände ju lika fort igen som vanligt. Har precis lagat mat till mig och mamichullo.. Så nu ska jag kränga som en gris.. Sen ska jag bara krama täcket och chipspåsen och glo på tv.. Inte för det finns ngt vettigt men skit samma, orkar inte ens röra mig.. Vill bara denna dagen ska vara över.. Eller ännu bättre detta tunga livet..


Åhhh varför måste du vara arg/tjurig på mig. Det känns verkligen i hjärtat. Bara höra dig kalla mig "Nikki" som du annars ALDRIG gör, det kändes. Du har aldrig kallat mig Nikki, bara gumman, när du bara sa Nikki förstod jag att något inte stod rätt till utan att ens behöva höra resten =(( Det finns idioter som vill förstöra, varför låter du de lyckas??

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0