Hanen lämnar mig IGEN..

Jag blir lämnad hela tiden.. Börjar snart tröttna.. hahaha nej men.. Jag är väl van?? haha..
Igår så var jag helt död... Gjorde ingenting.. Vi hade kramkalas och filmkalas.. Hade så bråttom när jag hyrde filmerna så det blev tre dööö kassa filmer.. hahaha..

Trodde Cloverfield skulle vara bra men det var en besvikelse.. Sen kom jag på att E sa för längesen han var på bio och såg den och varnade mig.. Men men försent.. haha.. Sen såg vi Sports Movie.. Sög rumpa.. Och den bästa av allt.. BRATZ..hahahaa... jag vet jag vet., Jag trodde först det var en tjejfilm.. Det var bokstavligen en tjejfilm men för typ tio åringar.. hahaha.,..

Det handlade ju om de dockorna som heter Bratz och alltid går på reklam... Det bästa av allt var att den var dubbad till svenska.. haha.. lät sjukt hemskt.. Tänkte inte jag på.. Hade som sagt skit bråttom o hade inte tid o läsa på baksidan... hahaha.. Nåja.. Nu är det gjort iaf..



Jag saknar honom redan.. Blääää.. Tiden går så sjukt sakta när han är borta.. Ingen som uppehåller mig om dagarna.. hehe.. Men men.. thats life..

Jag tänkte vara duktig och storstäda och rensa bland mina kläder.. Där är så sjukt mkt att mkt får inte ens plats.. Vet inte hur jag ska göra?? Har redan rensat o kastat mkt.. det mesta som är kvar är sånt jag inte ens hunnit använda med prislappar på.. Lämna tillbaka det?? hahaha..

Får se hur mkt jag orkar göra.. Har så sjukt ont i min rygg att jag borde egentligen vila.. Men blir ju knappast bättre av att ligga o dega..snarare tvärtom..blir helt konstig i skallen då också ju...snyft...

Pusss så länge!!!!!!!!!!!!!

♥ XoXo Nikki... ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oavsett om filmerna var bra eller ej så njöt jag av stunden.. och det var stunden med dig stumpan.. =) Förresten så har jag blivit en trogen läsare så uppdatera mera, speciellt nu när jag inte är hemma.. =) Puss..

2008-08-31 @ 15:47:04
Postat av: Anonym

snygg ställning babe.. hehe

2008-08-31 @ 18:29:54
Postat av: Anonym

Nikki, va fan sysslar du med?? hahaha

2008-08-31 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0