Gömmer Mig

Dessa dagarna har jag bara gömt mig. Med bästa kompisen DVD:n. Jag har så sjukt ont i min rygg och min mage spökar igen. Det är mirakulöst att jag fortf. lever. Så jävla mycket problem jag har, inte ens jag orkar bry mig längre, inte ens jag chockas längre. Jag har sån stoooor depressionsklump i magen som jag bara vill spotta ut. Men den vill inte ut.

Så jag antar att den klumpen får stanna där tills den själv vill ut då då. Inte brukar väl jag vara deprimerad anyway..




Åhhh I really miss the old times with my girls.. =((

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va vacker du är..

2008-08-22 @ 14:44:03
Postat av: Patrik

Cute as a puppy

2008-08-23 @ 16:58:27
URL: http://typsahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0