Dålig, Dålig & Dålig

Vi hyrde tre filmer och alla tre var skit asså. Allvarligt talat hur stor är risken. Killen i videobutiken sa att de var jättebra alla tre, snacka om att smaken verkligen är som baken in this case...

Den nya Halloween, One last thing och Definitely, Maybe tror jag de heter. Hur som helst.. De suger så se inte de. De är så kassa att jag inte ens orkar googla efter bilder.. Grrrrrrrrrr...

Nu ska jag dejta John Blund och hångla med kudden.. Natti natti..

♥ XoXo Nikki... ♥


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du var nog inte på humör bara, "Definitely, Maybe" tyckte jag var skön, och "One last thing" har fått bra betyg.

2008-08-08 @ 07:52:56
URL: http://typsahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0